Aplikacja społecznościowa TikTok trafi wkrótce do samochodów. Będą z niej mogli korzystać już niedługo użytkownicy samochodów Mercedes-Benz Klasy E, których premierę zapowiedziano na jesień tego roku. Pojawi się ona tam razem z systemem operacyjnym MB.OS, na który postawił niemiecki producent samochodów.
MB.OS to zmodyfikowana wersja systemu MBUX, który obsługuje wbudowany w deskę rozdzielczą samochodu duży ekran. Użytkownik zobaczy na nim przycisk otwierający aplikację TikTok, po kliknięciu którego kierowca będzie mógł oglądać wyświetlane przez nią treści, oczywiście tylko wtedy, gdy zatrzyma lub zaparkuje samochód.
Wprowadzając do swoich samochodów system MB.OS, niemiecka firma stworzyła nowe środowisko informacyjno-rozrywkowe, z którym można integrować aplikacje innych firm, w tym tych oferowanych przez Google. Mercedes i Google ogłosiły bowiem niedawno długoterminowe partnerstwo z tą firmą, które zapewni niemieckiemu producentowi samochodów dostęp do własności intelektualny Google, co pozwoli mu oferować kierowcom jego samochodów nawigację Google Maps i usługę YouTube.
Zobacz również:
Mercedes będzie miał wtedy dostęp do całej gamy usług i aplikacji Google, w tym do takich które podają szczegółowe informacje o miejscach czy o natężeniu ruchu drogowego. Będą to też aplikacje wspomagające jazdę, pozwalające np. automatyczne dostosowywać prędkość samochodu w momencie zbliżania się do skrzyżowań, rond lub zakrętów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS