Marka farb Tikkurila została uhonorowana najwyższym odznaczeniem w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta 2022 oceniającym popularność marek, produktów i firm. Głosami konsumentów otrzymała złote godło w kategorii „jakość farb ściennych”.
– Nieustannie czuwamy nad jakością produktów Tikkurila, starając się, by jak najpełniej odpowiadały na potrzeby użytkowników, a przy tym były bezpieczne dla ich zdrowia i przyjazne dla środowiska. Doceniają to nasi Klienci, którzy co roku w plebiscycie dają wyraz swojego uznania. W efekcie produkty Tikkurila już od lat cieszą się silną pozycją na wymagającym farbiarskim rynku i niesłabnącą popularnością wśród konsumentów. I właśnie to zaufanie Klientów do naszej marki jest dla nas największym wyróżnieniem – mówi Marta Chowańczak, kierownik marki Tikkurila.
Laur Konsumenta to organizowany od 17 lat ogólnopolski plebiscyt powszechnej popularności produktów i usług, który powstał m.in. w celu dostrzeżenia, docenienia, uhonorowania, a także nagłośnienia na skalę krajową właścicieli najpopularniejszych według konsumentów marek. Nagrody w konkursie to jedna z pierwszych certyfikacji firm na podstawie zbiorowej rekomendacji klientów. Przyznawane są na podstawie zakrojonego na szeroką skalę konsumenckiego sondażu przeprowadzanego drogą telefoniczną, a także w internecie na portalach Grupy Gazety Prawnej oraz w serwisach Grupy Wyborcza.pl.
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS