A A+ A++

Pokolenia, które wychowały się w świecie gier, traktują je dziś jak zamiennik książek czy seriali i filmów. Jak odpowiadacie na te potrzeby?

Obserwujemy coraz wyraźniejsze przesunięcie w percepcji gier z prostych narzędzi rozrywkowych do złożonych, wielowątkowych doświadczeń narracyjnych. Wiele osób traktuje gry jako pełnoprawną formę sztuki, zdolną do wywołania emocji i refleksji na takim samym poziomie jak książki czy filmy. Tę samą historię przeżyjemy jednak zupełnie inaczej w filmie, książce i w grze. Każda będzie na swój sposób oryginalna, bo zdeterminowana poprzez medium, w którym jest opowiadana. Rynek gier jest podzielony na gatunki, tak samo jak np. branża filmowa. Znajdziemy na nim gry ambitne, wymagające myślenia czy refleksji, ale też takie, przy których możemy po prostu dobrze się bawić. Naszą misją jest nie tyle tworzenie gier, co tworzenie uniwersów, w których gracze mogą żyć, rozwijać się, odkrywać historie równie satysfakcjonujące, jak te, które mogą znaleźć w książkach czy filmach.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSzukają 15 osób do udziału w bezpłatnym projekcie
Następny artykułBOCHNIA. 10,6 mln zł na modernizację SOR i Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej