A A+ A++

Podczas wydarzenia GeForce RTX: GAME ON firma NVIDIA zaprezentowała nowy sprzęt komputerowy oraz nową listę gier otrzymujących wsparcie dla ray tracingu oraz technik NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex. Na tę chwilę rzeczone ulepszenia wykorzystuje już 36 tytułów, obecnie dochodzą do nich kolejne. Nowe tytuły ze wsparciem dla DLSS to Call of Duty: Warzone, Outriders, Iron Conflict oraz Edge of Eternity. Gry, które otrzymają obsługę zarówno ray tracingu, jak i DLSS, to już z kolei Five Nights at Freddy’s: Security Breach, The Medium oraz F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch. To jednak jeszcze nie wszystko, mianowicie tytuły takie jak Overwatch oraz Tom Clancy’s Rainbow Six Siege otrzymują wsparcie dla techniki NVIDIA Reflex. Szczegóły dotyczące tych rozwiązań już poniżej.

Podczas GeForce RTX: GAME ON, NVIDIA zaprezentowała sprzęt oraz listę nowych gier otrzymujących wsparcie dla ray tracingu oraz technik NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex. Na liście znalazło się polskie The Medium.

_TITLE_

Dodatkowe funkcje w kartach graficznych NVIDIA GeForce. Czym jest ray tracing, DLSS, Reflex, Ansel i Highlights

Część z wyżej wymienionych tytułów jest już po premierze, a więc ulepszenia otrzyma poprzez aktualizacje. Reszta będzie mogła pochwalić się wsparciem technik NVIDII na dzień premiery bądź na krótko potem. Jeśli nie wiecie do końca na czym polegają wspomniane funkcje graficzne, serdecznie zapraszamy do naszego materiału pt. Dodatkowe funkcje w kartach graficznych NVIDIA GeForce. Czym jest ray tracing, DLSS, Reflex, Ansel i Highlights, a już teraz w kilku zdaniach przypomnijmy na czym polegają poszczególne techniki.

_TITLE_

Premiery gier w styczniu 2021. W co zagrać? Nowości to m.in. skradankowy Hitman 3 oraz survival horror pt. The Medium

Ray tracing pozwala symulować fizyczne zachowanie światła, umożliwiając renderowanie w czasie rzeczywistym grafiki o kinowej jakości, nawet w przypadku najbardziej wymagających pod względem graficznym gier. DLSS korzysta z potęgi sieci neuronowej z zakresu głębokiego uczenia, aby zwiększyć częstotliwość generowania klatek przy zachowaniu ostrych obrazów w grach. Zapewnia także dodatkową wydajność pozwalając zmaksymalizować ustawienia ray tracingu i zwiększyć rozdzielczości wyjściowe. NVIDIA Reflex dynamicznie redukuje z kolei opóźnienia systemowe łącząc optymalizacje układów GPU, jak i gier. Efekty zastosowania tych technik możecie zobaczyć w materiałach poniżej:

Źródło: NVIDIA

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMIĘDZYRZECZ: Będzie dodatkowy punkt szczepień na Covid-19 w Międzyrzeczu
Następny artykułVRG S.A.: Piąte wezwanie do złożenia dokumentów warrantów subskrypcyjnych celem ich dematerializacji