A A+ A++

Wspierane przez CI Games studio Hexworks szykuje naprawdę ambitne podejście do gatunku souls-like. Pierwsza część Lords of the Fallen miała sporo ciekawych pomysłów, ale ostatecznie nie podbiła rynku. W miarę szybko powzięto zamiar wypuszczenia kontynuacji, jednak kolejne lata mijały, a nie pojawiły się żadne konkrety. Ostatecznie dostaniemy dość nietypową kontynuację, bo nieomal równoznaczną z rebootem. A nowe materiały przybliżają kwestie wizualne.

The Lords of the Fallen otrzymało techniczny zwiastun, ukazujący pewne szczegóły związane z szatą graficzną bazującą na silniku Unreal Engine 5.

The Lords of the Fallen - omówienie designu w grze. Tak będzie prezentowało się RPG akcji na silniku Unreal Engine 5 [1]

Path Tracing w Cyberpunk 2077 będzie dostępny dla graczy już w kwietniu. Zbliża się premiera Ray Tracing: Overdrive Mode

Deweloperzy z Hexworks dołączyli do twórców, którzy opierać będą swój projekt o silnik Unreal Engine 5. I na bazie najnowszych materiałów trzeba na razie przyznać, że nie wydaje się to decyzja podjęta na bazie tylko i wyłącznie rosnącego trendu. W trakcie eventu na tegorocznym Game Developers Conference w San Francisco nie ukazano co prawda zbyt wiele z samej rozgrywki, ale mimo wszystko jest na co popatrzeć. O ile więc na porządny gameplay jeszcze musimy zaczekać, o tyle można już znaleźć pewne elementy godne omówienia.

The Lords of the Fallen - omówienie designu w grze. Tak będzie prezentowało się RPG akcji na silniku Unreal Engine 5 [2]

Warhammer 40K: Boltgun – oldschoolowe masakrowanie sił Chaosu. Oto retro strzelanka w kultowym uniwersum

The Lords of the Fallen może być jedną z najlepiej dopracowanych graficznie tegorocznych gier. Już samo spojrzenie na architekturę ma prawo wzbudzać zachwyt. Do tego twórcy popracowali nad bardzo zaawansowanym sposobem tworzenia postaci, używając chociażby skanów 3D prawdziwych osób czy wprowadzając niezwykle elastyczny system kreowania postaci. Fascynuje też ogromna liczba detali czy to przy fizyce postaci, czy dopracowanym wyglądzie. Pytanie, czy nie skończy się tak, jak to często bywa – czyli czar pryśnie, gdy zobaczymy właściwy zapis rozgrywki. A jeżeli nie, to jak gra będzie zoptymalizowana. Tytuł pojawi się na pecetach oraz konsolach Sony i Microsoftu najnowszej generacji dopiero w drugiej połowie 2023 roku, więc zobaczymy jeszcze niejedno. Oby deweloperzy przedwcześnie nie przechwalili projektu.

Źródło: Youtube

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicja: Dzielnicowi z Koniecpola rozmawiali o bezpieczeństwie z seniorami
Następny artykułBeijing's population has declined for the first time in 19 years