A A+ A++

Akcja reklamowa The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom trwa w najlepsze. W Japonii Nintendo ujawnia w związku ze zbliżającą się premierą nowego exclusiva ciekawe szczegóły fabularne.

W najświeższym numerze znanego, japońskiego periodyku Famitsu pojawiła się reklama od Nintendo, poświęcona The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Firma prezentuje w niej potężny miecz Linka. Według tekstu z marketingowego materiału ta broń znajduje się w nadciągającej grze na Switch w “zepsutym”, opanowanym przez złe moce stanie. Znany miecz ma w związku z tym przejść „wielką metamorfozę” w The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. W reklamie nie zabrakło też wspomnienia historii słynnego sprzętu Linka. Rzeczona broń pojawiła się wcześniej m.in. w Skyward Sword i Breath of the Wild.

Wiemy już, że The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom to największa produkcja first-party w historii Nintendo. Gra zajmie ponad 18 GB, o czym więcej pisaliśmy w tym miejscu.

Nintendo zadeklarowało też, że poziom cenowy 70 dolarów, wyznaczony przez nadciągający exclusive, nie stanie się powszechnym standardem w sprzedaży gier na Switch. Firma ma każdorazowo określać cenę swoich tytułów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułObwieszczenie Wojewody Małopolskiego o wydaniu postanowienia o nadaniu rygoru natychmiastowej wykonalności
Następny artykułRandka w jacuzzi oburzyła widzów “Sanatorium miłości”. Anita reaguje