Akcja reklamowa The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom trwa w najlepsze. W Japonii Nintendo ujawnia w związku ze zbliżającą się premierą nowego exclusiva ciekawe szczegóły fabularne.
W najświeższym numerze znanego, japońskiego periodyku Famitsu pojawiła się reklama od Nintendo, poświęcona The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Firma prezentuje w niej potężny miecz Linka. Według tekstu z marketingowego materiału ta broń znajduje się w nadciągającej grze na Switch w “zepsutym”, opanowanym przez złe moce stanie. Znany miecz ma w związku z tym przejść „wielką metamorfozę” w The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. W reklamie nie zabrakło też wspomnienia historii słynnego sprzętu Linka. Rzeczona broń pojawiła się wcześniej m.in. w Skyward Sword i Breath of the Wild.
Wiemy już, że The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom to największa produkcja first-party w historii Nintendo. Gra zajmie ponad 18 GB, o czym więcej pisaliśmy w tym miejscu.
Nintendo zadeklarowało też, że poziom cenowy 70 dolarów, wyznaczony przez nadciągający exclusive, nie stanie się powszechnym standardem w sprzedaży gier na Switch. Firma ma każdorazowo określać cenę swoich tytułów.
Neat Zelda add from the new Famitsu.
The right text reads “The master sword, corrupted”
The small at the left says (shortened) “In the new title its appearance will undergo a major transformation” pic.twitter.com/jiVubwSPSJ
— Game Data Library (@GameDataLibrary) February 18, 2023
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS