A A+ A++

Naughty Dog podjęło decyzję o zamknięciu ambitnego projektu gry multiplayer opartej o uniwersum The Last of Us. Powodem miała być trudna decyzja o tym, czy przerzucić wszystkie siły na grę-usługę czy dalej tworzyć tytuły singleplayer.

Finalnie studio postawiło na tę drugą opcję i teraz zapowiada, że pracuje już nad wieloma kolejnymi grami – jedną z nich ma być zaplanowany na przyszły rok kontrowersyjny remaster The Last of Us 2.

Jednak pomimo skasowania projektu multiplayer, studio i tak wydaje się być dość dumne z tego co udało im się stworzyć do tej pory w ramach tego pomysłu. Nathaniel Ferguson, pracujący w Naughty Dog jako technical designer opisał pracę przy tym projekcie jako punkt kulminacyjny swojej kariery: “To zawsze będzie dla mnie wyjątkowy projekt. Ale tak to już bywa. To smutny dzień, ale mam w sobie mnóstwo optymizmu jeśli chodzi o przyszłość.

Karl Morley, game designer studia Naughty Dog napisał, że miał więcej radości z grania w ten tytuł niż inne podobne gry wcześniej i potem. Kat McNally, odpowiedzialna za reżyserię dialogów dodała, że “nigdy nie jest łatwo zamknąć swój projekt, ale i tak jest dumna ze studia i wszystkiego co udało im się osiągnąć. Wielkie wyrazy uznania dla mojego zespołu testerskiego oraz odpowiedzialne … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPiotrkowianin został wiceministrem finansów
Następny artykułMonika Strzępka wycofuje się ze swojej dymisji. Twierdzi, że była szantażowana