Naughty Dog podjęło decyzję o zamknięciu ambitnego projektu gry multiplayer opartej o uniwersum The Last of Us. Powodem miała być trudna decyzja o tym, czy przerzucić wszystkie siły na grę-usługę czy dalej tworzyć tytuły singleplayer.
Finalnie studio postawiło na tę drugą opcję i teraz zapowiada, że pracuje już nad wieloma kolejnymi grami – jedną z nich ma być zaplanowany na przyszły rok kontrowersyjny remaster The Last of Us 2.
Jednak pomimo skasowania projektu multiplayer, studio i tak wydaje się być dość dumne z tego co udało im się stworzyć do tej pory w ramach tego pomysłu. Nathaniel Ferguson, pracujący w Naughty Dog jako technical designer opisał pracę przy tym projekcie jako punkt kulminacyjny swojej kariery: “To zawsze będzie dla mnie wyjątkowy projekt. Ale tak to już bywa. To smutny dzień, ale mam w sobie mnóstwo optymizmu jeśli chodzi o przyszłość.“
Karl Morley, game designer studia Naughty Dog napisał, że miał więcej radości z grania w ten tytuł niż inne podobne gry wcześniej i potem. Kat McNally, odpowiedzialna za reżyserię dialogów dodała, że “nigdy nie jest łatwo zamknąć swój projekt, ale i tak jest dumna ze studia i wszystkiego co udało im się osiągnąć. Wielkie wyrazy uznania dla mojego zespołu testerskiego oraz odpowiedzialne … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS