A A+ A++

Jak informowaliśmy, od poniedziałku sieć sklepów Biedronka wprowadziła do sprzedaży testy na obecność przeciwciał SARS-CoV-2. Testy wyprzedały się w większości sklepów niemal natychmiast.

Od 15 marca sieć sklepów Biedronka wprowadziła do oferty testy na obecność przeciwciał koronawirusa SARS-CoV-2. Klienci mogli kupić maksymalnie po 3 sztuki, jeden kosztował 49,90 zł. Dokładność testu produkowanego przez Prima Lab to 98,3 proc.

Jak się dowiedzieliśmy, w płockich sklepach tej sieci było bardzo duże zainteresowanie i po zaledwie kilku godzinach testy zostały wyprzedane. Dostarczano po ok. 40 sztuk na placówkę.

Testy na koronawirusa w popularnej sieci sklepów. Będą limity

Tymczasem WiadomościHandlowe.pl poinformowały, że Lidl Polska wprowadza podobne testy do oferty.

Jak przekazała Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska, sieć tych sklepów również planuje wprowadzić testy na COVID-19 do oferty. Podkreśla też, że wraz z rozwojem epidemii wzrosło zainteresowanie klientów środkami do odkażania.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRekompensata dla TVP i Polskiego Radia. MF wyemitowało obligacje za 650 mln zł
Następny artykułNiemcy wstrzymują szczepienia preparatem AstraZeneca