A A+ A++

Z początkiem września w krakowskim biurze zagranicznej firmy budowlanej prowadzącej ważną inwestycję pod Wawelem jeden z pracowników źle się poczuł. Nie przyszedł do pracy, okazało się, że zaraził się koronawirusem.

Reakcja firmy na tę wiadomość była natychmiastowa. Mimo że już przed tym wypadkiem biuro z powodów sanitarnych pracowało w systemie hybrydowym z połową zatrudnionych w formie home office, to kiedy pojawił się pierwszy przypadek koronawirusa, od razu wysłano wszystkich do domu – biuro przeszło w całości na pracę zdalną. Równocześnie wszystkim zatrudnionym (ponad 20 osób) zlecono przeprowadzenie testów na COVID-19. Wykonano je na koszt pracodawcy i zrobił to dotychczasowy dostawca pakietów medycznych. Dopiero gdy wyniki pokazały, że pracownicy biura są zdrowi, firma wróciła do hybrydowego modelu pracy, wprowadzając przy okazji dodatkowe obostrzenia przeciwepidemiczne.

Medyczne benefity dla pracowników

Tego typu działania jak przeprowadzanie przesiewowych testów COVID-19 nie są może chlebem powszednim w polskich firmach, ale nie są już czymś niezwykłym. Były prowadzone przez część firm, szczególnie produkcyjnych. Na takie potrzeby odpowiedzieli też prawie natychmiast dostawcy pakietów medycznych. Ich zawartość zmieniono, opcjonalnie, można do nich dokupić testy COVID-19, stały się też … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCo warto ubrać pod męski kardigan?
Następny artykułSpirytus w kosztach firmy? Możliwe, ale nie zawsze