A A+ A++

Tesco Technology odpowiada za budowę platformy informatycznej, która ma na nowo zdefiniować sposób interakcji z klientami tej sieci w całej Europie. W przyszłym roku polski zespół ma się rozszerzyć o 100 pracowników. Hub technologiczny w Polsce działa od 2016 r. jako jeden z czterech na świecie obok Wielkiej Brytanii, Węgier i Indii.

– Skupiamy się na optymalnym wykorzystaniu nowoczesnych technologii dla wspierania innowacji w Tesco. Zbudowaliśmy interdyscyplinarny zespół liczący ponad 130 utalentowanych inżynierów oprogramowania, danologów, specjalistów od interfejsu użytkownika i managerów produktu, którzy wykorzystują nowoczesną technologię do rozwiązywania wyzwań jakie stawia przed nimi biznes – mówi Piotr Pracuch, szef rozwoju oprogramowania w Tesco Technology. – Z platformy, którą budujemy, korzystają dziesiątki milionów konsumentów – dodaje.

Krakowski oddział bierze udział w budowie systemów, które napędzają wszystkie aspekty działania organizacji. Efektem ich działań są nowe kasy samoobsługowe o znacznie wygodniejszym inte … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEra Schaeffera po raz trzynasty
Następny artykuł“Jan Błachowicz to nie tylko pięści. Także głowa i nogi”