Mitsubishi Outlander PHEV ma napęd hybrydowy plug-in o mocy 302 KM
Rzeczywiście z tyłu, nawet jeśli kierowca jest wysoki, nadal pozostaje mnóstwo miejsca, a fotele wyjątkowo wygodne, tak jak w poprzednich wersjach tego modelu. Napęd nowego Outlandera składa się z silnika spalinowego 2,4 litra i mocy 136 KM oraz dwóch silników elektrycznych 116-konnego z przodu i 136-konnego z tyłu. Łącznie więc jest to 302 KM, pozwalające na osiągnięcie 100 km/godz w czasie poniżej 8 sekund. Zasięg auta , to 844 km. Czyli pozwala spokojnie pokonywać dłuższe dystanse bez nerwów, ze nie dojedziemy do kolejnej stacji. Zbiornik na paliwo ma pojemność 53 litrów, akumulator – 22,7 kWh.
Mitsubishi Outlander PHEV
Jako „czysty” elektryk na jednym naładowaniu najnowszy Outlander powinien pojechać przynajmniej 86 km z prędkością 135 km/godz. Oczywiście pod warunkiem, że załadowaliśmy baterię do pełna. Outlander sprzedawany jest wyłącznie z napędem na cztery koła. Zasięg tych 86. km, to właśnie zdaniem Mitsubishi dopasowanie Outlandera do europejskich realiów, ponieważ nie pokonujemy codziennie długich dystansów, a po powrocie do domu, bądź na firmowym parkingu spokojnie możemy doładować baterię. Dłuższe trasy, to już napęd spalinowy. Ale jest i dobra wiadomość. W przypadku tego modelu wyposażonego w technologię V2L auto może oddawać energię i np. ogrzać, bądź oświetlić dom. A korzystając ze zmiennych cen energii, które są dostępne już w większości krajów Europy, włączając auto do źródła zasilania można korzystać z taniej energii wtedy, kiedy w tradycyjnej sieci jest ona droga.
Mitsubishi Outlander PHEV
Nie ma jeszcze polskich ce … czytaj dalej
Oryginalne źródło: ZOBACZZgłoś naruszenie/Błąd
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS