A A+ A++

Santander Bank Polska szykuje się
do wyłączenia starej aplikacji mobilnej. Od poniedziałku, 2 października,
klienci będą mogli korzystać już wyłącznie z jej nowej wersji. Od przyszłego
tygodnia  użytkownicy nie będą mogli za
pomocą starej apki wykonać już żadnych transakcji, a jedynie przejść na nową
wersję.

Ten bank wyłączy w poniedziałek poprzednią wersję aplikacji. Ważna zmiana dla 300 tys. klientów
Ten bank wyłączy w poniedziałek poprzednią wersję aplikacji. Ważna zmiana dla 300 tys. klientów
fot. GaudiLab / / Shutterstock

Santander podaje, że z nowej
aplikacji korzysta już 2,3 mln klientów, więc zdecydowana większość
użytkowników mobilnych w tym banku. Zgodnie z danymi za II kwartał 2023 r., bank
ma bowiem blisko 2,6 mln aktywnych użytkowników aplikacji ogółem. Oznacza to,
że wciąż ze starej wersji korzysta jeszcze około 300 tys. klientów. By nadal obsługiwać
swoje finanse w telefonie, będą musieli pobrać nową wersję programu i dokonać
jej aktywacji. 

Wśród najciekawszych funkcji nowej aplikacji znajdują się:

  • Personalizacja
    – umożliwia dostosowanie wyglądu pulpitu do swoich potrzeb, użytkownik sam
    wybiera powitanie, język, zdjęcie, tapetę i skróty.
  • Tryb
    dyskretny
    – pozwala na ograniczenie widoczności danych dot. naszych
    finansów na przykład w miejscach publicznych.
  • Dzięki możliwości odkrycia numeru karty oraz
    kodu CVV2/CVC2 użytkownicy mogą korzystać z płatności internetowych bez fizycznej karty plastikowej i wykonywać
    szybsze przelewy dzięki opcji
    ulubionych odbiorców.
  • Dla klientów prowadzących jednoosobową działalność
    gospodarczą dostępna jest opcja
    płatności BLIKiem
    .
  • Klienci mogą zapoznać się z szacunkowym śladem węglowym na podstawie kategorii wydatków.
    Funkcje szacowania śladu węglowego można wyłączyć w aplikacji. W ramach tej
    funkcji klienci będą mogli korzystać z porad, jak zmieniać codzienne nawyki na
    bardziej ekologiczne.

Reklama

Santander Bank Polska jest piątym
bankiem na rynku pod względem liczby aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej.
Wyprzedzają go jedynie PKO BP, mBank, Pekao i ING Bank Śląski. Łącznie na
koniec II kwartału 2023 r. z aplikacji mobilnych korzystało już 22,4 mln
klientów banków w Polsce.

Aplikację Santander mobile można pobrać ze sklepów Google Play lub App Store.

Źródło:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDwa celtyckie złote torkwesy to wyjątkowa okazja, by lepiej poznać technologie epoki żelaza
Następny artykułGmina Dydnia: Ekopracownia – zielone serce szkoły w Niebocku – podsumowanie projektu [ZDJĘCIA]