Jeśli naprawdę nie znosicie, gdy ktoś próbuje wciskać wam reklamy na produkcie, za który już zapłaciliście, najlepiej unikać telewizorów LG.
Firma zdecydowała się wprowadzić reklamy do wygaszaczy ekranu swoich telewizorów. Chociaż poinformowała potencjalnych reklamodawców o tym już miesiąc temu, nie wydaje się, by przekazała te informacje osobom, które zapłaciły za swoje telewizory LG.
Reklamy nawet na najdroższych flagowych modelach
Właściciele telewizorów LG mogli już zauważyć te reklamy, o czym donosi FlatpanelsHD. Portal poinformował o pełnoekranowej reklamie na wygaszaczu ekranu najnowszego flagowego telewizora LG, modelu G4. “Reklama pojawiła się przed standardowym wygaszaczem ekranu,” jak podaje strona i „była dostosowana do regionu, na który ustawiony był telewizor.”
Jeśli mieszkamy we Włoszech, możemy być ofiarą jednych z najgorszych reklam na świecie. Przedstawia ona mężczyzn w średnim wieku, którzy myślą, że są zabawni i krzyczą, dopóki nie wyłączymy telewizora.
Chociaż reklamy są domyślnie włączone, można je wyłączyć w ustawieniach telewizora.
Chociaż reklamy są domyślnie włączone, można je wyłączyć w ustawieniach telewizora. Jednak pierwotnym celem wygaszaczy ekranu było wkomponowanie telewizora w przestrzeń użytkownika (i ochrona przed wypalaniem modeli OLED), a nie reklamy.
W oświadczeniu, CTO LG AD Solutions, Dave Rudnick, przyznał, że osoby, którym na ekranach telewizorów wyświetlają się wygaszacze ekranu, często robią coś innego niż oglądanie reklam. “W przeszłości reklama na wygaszaczu ekranu mogła sugerować, że widzowie opuścili pokój, ale dzisiejsze nawyki oglądania są wyraźnie inne. Obecnie 93 procent widzów wykonuje różne czynności podczas oglądania telewizji, angażując się w takie aktywności jak wysyłanie wiadomości, zakupy, przeglądanie mediów społecznościowych czy granie w gry na telefonach”.
Firma stwierdziła jednak jednocześnie, że “reklamy w wygaszaczu ekranu zwiększyły świadomość marki średnio 2,5 razy… podważając założenie, że uwaga widza jest ograniczona, gdy ekran telewizora jest nieaktywny”.
To praktycznie nowy branżowy trend
LG już teraz analizuje nawyki oglądania swoich użytkowników, zbierając dane dotyczące rozpoznawania treści z ich telewizorów i przekazując je firmie Nielsen zajmującej się ocenami tych danych. Potencjał generowania przychodów w branży o niskich marżach skłonił LG do utworzenia działu LG Ad Solutions na początku tego miesiąca, w celu poszukiwania nowych sposobów wyświetlania reklam i śledzenia zachowań użytkowników smart TV. Inne firmy, takie jak Samsung, Roku czy TCL, również wyświetlają reklamy w swoich ekosystemach smart TV.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS