Firma Snowflake ogłosiła uruchomienie Chmury Danych dla branży telekomunikacyjnej, łączącą platformę danych i rozwiązania własne oraz partnerów. Rozwiązanie ma ułatwić cyfrową zmianę operatorów na całym świecie.
Urządzenia mobilne i łączność szerokopasmowa są obecnie częścią każdego aspektu życia codziennego. Z tego powodu sektor telekomunikacyjny pozostaje motorem wzrostu i innowacji dla wszystkich globalnych przedsiębiorstw, zwłaszcza w szybko rozwijających się segmentach, takich jak strumieniowe przesyłanie wideo, Internet rzeczy (IoT) oraz rzeczywistość wirtualna i rozszerzona. Telecom Data Cloud Snowflake ma pomóc dostawcom usług telekomunikacyjnych przełamać silosy danych w firmach i w całym ekosystemie, umożliwiając organizacjom łatwy i bezpieczny dostęp do danych w czasie rzeczywistym, wzbogacanie ich o modele uczenia maszynowego (ML), a następnie udostępnianie i analizowanie ich w celu podejmowania lepszych decyzji.
„Następna fala wzrostu i innowacji w branży telekomunikacyjnej będzie bez wątpienia napędzana przez dane, wymagając współpracy nie tylko między przedsiębiorstwami, ale i branżami” – mówi Phil Kippen, Global Head of Industry, Telecom w Snowflake. „Telecom Data Cloud odblokowuje te możliwości, tworząc pojedynczą ujednoliconą platformę, umożliwiającą bezpieczną współpracę w zakresie danych poprzez połączenie dostawców usług telekomunikacyjnych z bogatym ekosystemem aplikacji, danych i partnerów technologicznych”.
Zobacz również:
Dzięki Chmurze Danych Snowflake, firmy telekomunikacyjne mogą dostosować się do tej nowej rzeczywistości i wykorzystać Snowflake do:
● Modernizacji sieci telekomunikacyjnej: Snowflake Telecom Data Cloud oferuje pojedynczą, w pełni zarządzaną, bezpieczną platformę do konsolidacji danych w wielu chmurach z ujednoliconym zarządzaniem i elastyczną wydajnością, która obsługuje praktycznie dowolną skalę pamięci masowej, obliczeń i użytkowników.
● Maksymalizacji wydajności operacyjnej: Dzięki pojedynczej ujednoliconej platformie zespoły z działu IT, inżynierii sieciowej, nauki o danych, operacji sieciowych i zarządzania produktem mogą współpracować przy użyciu danych w celu poprawy planowania, podejmowania szybszych decyzji biznesowych, szybkiego reagowania na potrzeby klientów, lepszego zarządzania zasobami sieciowymi i skrócenia czasu wprowadzania na rynek nowych usług.
● Zaawansowanych możliwości oferowanych przez AI i ML: Snowflake i Snowpark umożliwiają generowanie maszynowe danych w czasie niemal rzeczywistym przy użyciu modeli uczenia maszynowego (ML) w celu przewidywania usterek, planowania konserwacji z wyprzedzeniem oraz ograniczania przestojów operacyjnych.
● Monetyzacji danych i aplikacji: Dostawcy usług telekomunikacyjnych mogą tworzyć bardziej spersonalizowane oferty usług w zakresie danych i aplikacji dzięki Snowflake Marketplace i uruchamiać nowe usługi, w tym monetyzację z reklam i sprzedaż swoich danych IoT dla dowolnej branży.
● Dostępu do szerokiej sieci partnerów telekomunikacyjnych: Snowflake daje dostęp do bogatego ekosystemu partnerów i ich specyficznych dla branży, gotowych szablonów rozwiązań, aby szybciej budować wartościowe rozwiązania.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS