A A+ A++

W wielu firmach pojawia się nowe stanowisko pracy: tele-przedstawiciel. Do wykonywania na nim zadań potrzebne są inne niż dotąd kompetencje i narzędzia.

Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że najtrudniejsze decyzje i wyzwania związane z epidemią COVID-19 pracodawcy mają za sobą. Nic bardziej mylnego. Po dylematach związanych m.in. z organizacją pracy w nowej rzeczywistości, kwarantanną, izolacją i wnioskami o wsparcie, przyszła kolej na „remanent” funkcjonujących stanowisk pracy. Widać to szczególnie u pracodawców zatrudniających przedstawicieli handlowych.

Zamiast obowiązków w terenie…

W czasach przed-COVIDowych przedstawiciele handlowi byli pracownikami terenowymi. Do ich obowiązków należało osobiste odwiedzanie klientów pracodawcy, oferowanie im określonych produktów lub usług, zbieranie zamówień, układanie produktów na półkach, raportowanie. Byli aktywni, pozostawali w ciągłym ruchu. Wyniki ich pracy nierzadko były ściśle powiązane z umiejętnością budowania relacji z klientami.

… monitor i telefon

Pierwsze miesiące epidemii wymusiły na pracodawcach przemodelowanie dotychcza…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWłoska liga koszykarzy. Zwycięski debiut Sokołowskiego
Następny artykułNa taki mecz Piątek czekał od dawna. Wszyscy są zachwyceni Polakiem!