A A+ A++

W trakcie pierwszej debaty „Jak wykorzystać dane i analitykę do budowania odporności organizacji w niepewnych czasach?”, organizowanej we współpracy z SAS Institute Polska, zastanawialiśmy się nad tym, jaką rolę pełnią dane w obecnych czasach, kiedy mamy do czynienia z rekordową inflacją i napiętymi czynnikami geopolitycznymi. Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA, przekonywał, że jego firma już teraz realizuje ponad 70 proc. sprzedaży w kanale online, a ponadto 88 proc. zamówień ma swój początek też na platformie e-commerce. Docenił możliwości, jakie zapewnia cyfryzacja, wgląd w dane i późniejsze – bardziej precyzyjne – wyciąganie wniosków.

– W tej chwili jest tak, że mamy nie tylko mnóstwo danych, ale są to także dane rzetelne. Zdecydowana większość zamówień wpisywana jest do platformy. Wiemy, co i kiedy klient oglądał, czy zamawiał – mówił Krzysztof Folta, prezes TIM SA, który w ramach CDO 2022 odebrał też nagrodę główną w kategorii Duże Przedsiębiorstwa za bardzo udane procesy digitalizacji. – Na podstawie danych personalizujemy działania, skuteczniej docieramy do klientów, zmieniamy pozycje cenowe, czy też uaktywniamy się do konkretnych grup odbiorców wtedy, gdy to najbardziej wskazane. Firma stała się o wiele bardziej sterowalna – przekonywał.

Konrad Howard, chief innovation officer w Booksy, tłumaczył, że jego firma pomaga już 100 tys. biznesów i dociera do ponad 30 mln użytkowników na świecie.

– Używamy danych o klientach, zapewniając odpowiednie wsparcie, by te firmy mogły zarabiać więcej – mówił Konrad Howard. – Dla nas to taka esencja Booksy: pomagamy innym odnosić sukces i tak budujemy swoją przewagę konkurencyjną.

Od prawej: prowadzący rozmowę Paweł Bednarz, dziennikarz BI, Piotr Łobaczewski, Senior Director, Strategic Clients, Salesforce Marketing Cloud Solutions, Salesforce, Tomasz Witt, Chief Executive Officer, Norbsoft, Mariusz Gromada, Director, Head of Customer Intelligence Department, Bank Millennium, Maciej Kasprzak, General Manager of Online Gaming Division, Totalizator Sportowy.


Od prawej: prowadzący rozmowę Paweł Bednarz, dziennikarz BI, Piotr Łobaczewski, Senior Director, Strategic Clients, Salesforce Marketing Cloud Solutions, Salesforce, Tomasz Witt, Chief Executive Officer, Norbsoft, Mariusz Gromada, Director, Head of Customer Intelligence Department, Bank Millennium, Maciej Kasprzak, General Manager of Online Gaming Division, Totalizator Sportowy.

Fot.: Alicja Żebrun

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSkręć O! jak ogrzewanie – włącz O! jak oszczędzanie  [ Strefa biznesu ]
Następny artykułJarosław Jakimowicz ukrywa to przed całą Polską? Syn Jovan obnażył zaskakującą prawdę o ojcu!