Sztuczna inteligencja w e-commerce
Wygoda klientów jest ważna, ale sztuczna inteligencja pomaga też sprzedawcom. Ci, którzy chcą rozwijać się na rynkach w wielu krajach, mogą skorzystać m.in. z systemów, które umożliwiają automatyczne zarządzanie cenami. Narzędzie automatycznie szacuje zmienne koszty (logistyka czy podatek VAT) na kilku rynkach marketplace jednocześnie. Dynamiczny pricing pomaga zwiększać sprzedaż, a sztuczna inteligencja poprawia efektywność przy planowaniu zamówień. Dzięki takim udogodnieniom sprzedawca może liczyć, że jego oferta będzie znacznie lepiej wypozycjonowana w konkretnym marketplace np. na Amazon, gdzie można wygrać walkę o Buy Box, czyli pole, które odpowiada za ok. 80% sprzedaży na tej platformie.
Komunikacja, choć wirtualna, musi być naturalna
Jeśli klient zostanie na dłużej na naszym e-commerce, to może mieć dodatkowe pytania. Nawet najdokładniejszy opis nie musi bowiem wystarczyć. Zadowolenia klienta nie da się zbudować bez dobrej komunikacji, a zapominanie o tym jest często pię … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS