Centrum tej strategii ma być nowy system HyperOS. Mówicie o nim „human-centric”. Jak rozumie pan to sformułowanie?
W Xiaomi jesteśmy przekonani, że technologia powinna być skoncentrowana na człowieku. Proponowane przez nas rozwiązania, ujednolicone przez HyperOS, mają więc przede wszystkim stanowić ułatwienie w codziennym życiu. Chcemy, by nasi użytkownicy cieszyli się komfortem użytkowania, aby system był intuicyjny, przejrzysty i przystępny. Jak pan zauważył, HyperOS ma również stanowić element naszej nowej strategii – właśnie za jego pomocą będziemy dążyć do zintegrowania jak najszerszej gamy różnych urządzeń. Wyobraźmy sobie sytuację, gdy wracam po pracy samochodem Xiaomi SU7. Zatrzymuje mnie korek, a wychodząc z biura, ustawiłem jedzenie w AirFryerze Xiaomi. Nie zdążę dojechać na czas, ale wszystko jest pod kontrolą – wystarczy, że wykonam dwa kliknięcia na smartfonie i godzina odgrzewania została zmieniona. To tylko przykład jednego z licznych uproszczeń, które oferuje HyperOS. Jednak co istotne, pozwala on zaoszczędzić czas na codziennych czynnościach, aby móc skoncentrować się na tym, co naprawdę ważne i przyjemne.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS