A A+ A++

Eksperci Deloitte przygotowali nawet katalog niezbędnych posunięć, bez których rozwój potencjału innowacyjnego byłby niemożliwy. W ich ocenie przede wszystkim trzeba postawić nie na zespół, lecz na lidera odpowiedzialnego za innowacje.

– Tak jak każda ważna inicjatywa mająca na celu wprowadzenie zmian, innowacje potrzebują wsparcia oraz zaangażowania kierownictwa jednostki – argumentują w swoim artykule Khalid Kark, Bill Briggs i Minu Puranik, eksperci Deloitte. – To, jaki dział ponosi odpowiedzialność za inicjatywy w obszarze innowacyjności, zależy od danej firmy, lecz na czele takich inicjatyw powinien stać lider, który nie pozostaje obojętny dla innych osób, cechuje się wiarygodnością i posiada moc przekonywania. Czasem to bardziej dyrektor zarządzający może być motorem strategicznych innowacji finansowych niż osoba odpowiedzialna za organizację strategii – działu, który dla wielu osób jawi się jako wieża z kości słoniowej – dodają.

Ich podejście też jednak ulega zmianie, bo nie stać ich już na śledzenie rozwoju innowacji od pomysłu do uruchomienia. Najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie jest czas potrzebny na wprowadzenie produktu na rynek, a potencjał innowacyjny jest wynikiem współpracy z partnerami i jest silnie zintegrowany z całym ekosystemem.

Eksperci podkreślają, że dzięki platformom chmurowym elastyczna i skalowana infrastruktura jest dostępna od ręki, co umożliwia tworzenie prototypów z wbudowaną możliwością sk … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Częstochowie: W namocie foliowym zamiast pomidorów uprawiał konopie
Następny artykułNabór deklaracji wstępnych do programu „Ciepłe Mieszkanie”