A A+ A++

Team Ninja ponownie daje o sobie znać. Choć studio nie stawia obecnie na reaktywację cyklu Ninja Gaiden, japońscy twórcy nie próżnują. Koei Tecmo ujawniło aż dwa nowe projekty tej ekipy. Rise of the Ronin, szykowane z myślą o konsolach Sony oraz Wo Long: Fallen Dynasty, które trafi również poza PlayStation, co w standardzie Team Ninja uchodzi za pewną nowość na przestrzeni ostatnich lat. Producenci poruszyli również kwestię NiOh w odniesieniu do konsol z logiem X. Według reżyserów gry, Wo Long: Fallen Dynasty zadowoli wszystkich graczy oczekujących najwyższej jakości od gier studia. 

Wo Long: Fallen Dynasty intryguje poziomem wykonania oraz rogrywki już teraz. Warto zaznaczyć, że za grę odpowiedzialni są reżyser Nioh, Fumihiko Yasuda oraz producent Bloodborne, Masaaki Yamagiwa. Obaj panowie klasyfikują ten projekt jako przedstawiciel nurtu “Masocore” w standardzie souls-like. Brzmi ambitnie, lecz sami twórcy odnieśli się w wywiadzie dla redakcji VGC do pytań dotyczących ewentualnego pojawienia się Nioh na konsolach Microsoftu. 

Obecnie, nie ma zbyt wielu możliwości pojawienia się cyklu Nioh na platformach Xbox, lecz mamy głęboką nadzieję, że fanom spodoba się Wo Long, dostępne również na Xboksach. Tyle możemy powiedzieć na ten moment. 

Zdaniem twórców Wo Long, tytuł niejako zaspokoi oczekiwania graczy, którzy od lat chcieliby doświadczyć Nioh w środowisku Xbox. Team Ninja poważną przygodę z dewelopingiem rozpoczynali przecież na klasycznym Xbox. W 2004 roku do sprzedaży trafiła Ninja Gaiden. Do kwestii dalszego rozwoju tej marki odniósł się Fumihiko Yasuda, spytany o taką możliwość w bliższej przyszłości. Na początku roku, twórca zapowiedział, że fani mogą liczyć na powrót Hayabusy, gdy studio zadba o odpowiednie balans zasobów, w tym ewentualny outsourcing. Wszystko by dostarczyć świeże oraz znane już tytuły. Odniósł się również do tamtej wypowiedzi. 

Niczego jeszcze nie ujawniliśmy. lecz obie koncepcje wydają się sensowne. Jeśli teoretycznie, powierzymy prace nad Ninja Gaiden zewnętrznej firmie – musimy mieć pewność, że sprostamy oczekiwaniom graczy

W przeszłości zdarzały się już podobne inicjatywy. Jednym z bardziej znanych przypadków jest DmC: Devil May Cry opracowane przez Ninja Theory na zlecenie Capcomu. Może firma sięgnie po podobne rozwiązania? Obecnie czekamy na Wo Long: Fallen Dynasty, gdzie twórcy potwierdzili jeden poziom trudności, co jest wspólnym mianownikiem w gatunku souls-like. Gra nie będzie otwartym światem jak konkurencyjne Elden Ring od From Software. Yasuda oraz Yamagiwa twierdzą, że na rynku wciąż jest miejsca dla “liniowych soulsów”. Wo Long: Fallen Dynasty zadebiutuje również w Xbox Game Pass od dnia premiery. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZdobył gola, a potem sprawił, że mówi o nim cały świat [WIDEO]
Następny artykułNa granicy światów – Karol Bąk i Sylwester Chłodziński