A A+ A++

Za napęd odpowiada silnik w specyfikacji wyścigowej, który oczywiście został całkowicie odnowiony i generuje około 200 KM. Zastosowano przy tym fabryczne chłodzenie i nową elektronikę. Motocykl ma ramę ze standardowego Suzuki GSX-R1000 K8, ale wahacz i rama pomocnicza zostały zrobione na potrzeby tego customa, aby można było zamontować dwa amortyzatory Ohlins, aby nawiązać do oryginalnej Katany.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKiedy Powiatowa GALA SPORTU i wręczenie nagród? Znamy datę!
Następny artykułSpektakularne wyburzenie betonowych wież w Wielkiej Brytanii [NAGRANIE]