A A+ A++

Mateusz Kłosek stoi za fundacją “Nasze Dzieci”, której billboardy można oglądać w całej Polsce. Na plakatach promowane są m.in. hasła antyaborcyjne i wspierające związki małżeńskie. Outdoorowe kampanie warte są grube miliony.

Mateusz Kłosek jako młody człowiek nie był gorliwym katolikiem. Jak twierdzi, sytuacja zmieniła się, kiedy zatracony w rozwoju swojej firmy produkującej okna, omal nie doprowadził do rozpadu własnego małżeństwa. “Zdałem sobie sprawę, że pieniądze, firma, wszystkie hale i samochody niewiele znaczą w sytuacji, w której się znalazłem” – mówił Kłosek w jednym z wywiadów. Tłumaczył, że ratunku dla małżeństwa i rodziny zaczął szukać w głębokiej wierze.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKościół łatwo uczynić winnym
Następny artykułAfryka: bezprecedensowy kryzys żywnościowy