– Zapytałem berlińskiego artystę, czy nie przydałoby mu się internetowe wsparcie w jego pracy. Odpowiedział, że gdyby taka platforma istniała, to by z niej korzystał – opowiada Mateusz Łagowski, który przedstawia się jako Mat.
To wtedy wpadł na pomysł, który z czasem zyskał szyld i logo INKsearch. To platforma rezerwacyjna łącząca miłośników tatuażu z tatuażystami i studiami, w których działają.
INKsearch odnotowuje dziś ponad 20 tys. rezerwacji wizyt w krajowych i zagranicznych studiach tatuażu. Na jego platformie swoje konta zarejestrowało już ponad 1,5 tys. studiów i 7 tys. artystów, również z zagranicy. A jak przekonuje Łagowski, to dopiero początek.
CRM + marketplace + tatuaże = INKsearch
Po wizycie u berlińskiego artysty Mat Łagowski sprawdził, jak popularną frazą w Google jest „tatuaż”. Okazało się, że w Polsce liczba osób, które ją wyszukiwały, jest duża i rośnie z roku na rok.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS