Zarządzeniem nr 48/2021 Prezydenta Miasta Tarnobrzega z dnia 5 lutego 2021 r. wprowadza się zmiany w funkcjonowaniu Urzędu.
Od 9 lutego otwarty dla Interesantów nadal będzie tylko budynek przy ul. Mickiewicza 7. Przestaje jednak obowiązywać system koordynacji wejść i poruszania się po budynku Urzędu. Wciąż obowiązuje reżim sanitarny oraz przebywanie w budynku jednego Interesanta na jedno otwarte stanowisko obsługi.
Zaleca się jednak kontakt za pomocą platformy e-PUAP, poczty elektronicznej lub tradycyjnej oraz kontakt telefoniczny. Sugeruje się również dokonywanie płatności przelewem, jeśli jest taka możliwość.
Dla interesantów otwarte jest jedynie wejście główne budynku Urzędu gdzie dostępne są:
- Biuro Obsługi Interesantów,
- Kasa,
- Kancelaria Ogólna,
- Miejski Rzecznik Konsumentów,
- Urząd Stanu Cywilnego,
- Ewidencja ludności oraz dowody osobiste,
- Ewidencja działalności gospodarczej,
- Komunikacja.
info: UM Tarnobrzeg
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS