Siedem punktów najbliższej sesji Rady Miasta Tarnobrzega dotyczy wyrażenia przez radnych zgody na zaciągnięcie przez prezydenta zobowiązań finansowych, które mają zostać spłacone w 2024 roku. Jedno z tych zadań dotyczy dzierżawy ozdób świątecznych, za kwotę 59 224,89 zł brutto.
Przełożenie płatności na przyszły rok dotyczy jeszcze następujących zadań:
- „Bezpieczne i przyjazne miejskie ulice – nowe drogi i chodniki dla mieszkańców”
- „Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym”
- „Prace konserwatorsko-restauratorskie przy zakrystii kościoła p.w. Św Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie – etap I”
- „Prace budowlano-konserwatorskie więźby i pokrycia dachowego, elewacji, stolarki drzwiowej i okiennej przy zabytku – kamienica ul. Sienkiewicza 7 w Tarnobrzegu”
- „Prace budowlano-konserwatorskie więźby i pokrycia dachowego, elewacji, stolarki drzwiowej i okiennej przy zabytku – kamienica ul. Sienkiewicza 5 w Tarnobrzegu”
- „Modernizacja budynku Urzędu Miasta Tarnobrzega przy ul. Mickiewicza 7 – instalacja systemu oddymiania klatki schodowej oraz oświetlenia awaryjnego”
Sesja odbędzie się w środę 29 listopada br. w Tarnobrzeskim Domu Kultury.
foto: archiwum
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS