A A+ A++

W zainaugurowanej w piątek w Centrum Kongresowym Targów Kielce międzynarodowej konferencji “Marka terytorialna – jak ją kreować, wzmacniać i promować z korzyścią dla gospodarki turystycznej?”, uczestniczą przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Polskiej Akademii Nauk, eksperci, samorządowcy, przedsiębiorcy branży turystycznej.

Dwudniowe spotkanie jest skierowane do odbiorców zainteresowanych rozwijaniem oraz kształtowaniem pozytywnego wizerunku miejsc odwiedzanych przez turystów, a także wdrożeniem dobrych praktyk w zakresie tworzenia i rozwoju marek turystycznych, w tym wykorzystaniem doświadczeń w budowie marek narodowych, regionalnych i lokalnych. Odbywają się panele dyskusyjne i spotkanie biznesowe w tym zakresie.

– Mamy w Polsce trochę marek terytorialnych, ale potrzebujemy ich jeszcze … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNagroda dla chłopca od piłek za “asystę” przy golu Tottenhamu. Wideo
Następny artykułPonad 100 tys. euro za buty Napoleona