W zainaugurowanej w piątek w Centrum Kongresowym Targów Kielce międzynarodowej konferencji “Marka terytorialna – jak ją kreować, wzmacniać i promować z korzyścią dla gospodarki turystycznej?”, uczestniczą przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Polskiej Akademii Nauk, eksperci, samorządowcy, przedsiębiorcy branży turystycznej.
Dwudniowe spotkanie jest skierowane do odbiorców zainteresowanych rozwijaniem oraz kształtowaniem pozytywnego wizerunku miejsc odwiedzanych przez turystów, a także wdrożeniem dobrych praktyk w zakresie tworzenia i rozwoju marek turystycznych, w tym wykorzystaniem doświadczeń w budowie marek narodowych, regionalnych i lokalnych. Odbywają się panele dyskusyjne i spotkanie biznesowe w tym zakresie.
– Mamy w Polsce trochę marek terytorialnych, ale potrzebujemy ich jeszcze … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS