A A+ A++

Chiński producent samochodów elektrycznych BYD wprowadza na rynek nową wersję małego samochodu elektrycznego Seagull. Wersja o nazwie Glory Edition dostępna jest od 69 800 juanów, czyli ok. 8900 euro (ok. 38 tys. zł). W ten sposób BYD jeszcze bardziej zaostrza walkę o niedrogiego elektryka. W porównaniu do ostatniej wersji modelu BYD Seagull cena bazowa spada o kolejne 510 euro (ok. 2200 zł). Jeśli zamówimy auto w przedsprzedaży, to kupimy ten model nawet o 1150 euro (ok. 5 tys. zł) taniej.

BYD Seagull Glory Edition

mat. prasowe

Czytaj więcej

BYD Atto 3

Chińczycy ograją zakaz Unii Europejskiej. Kupują ziemię pod fabrykę elektryków

Do tej pory chiński producent sprzedawał ten model wyłącznie na rodzimym rynku. Jednak teraz Seagull będzie eksportowany póki co do Brazylii i Meksyku tyle, że pod nazwą Dolphin Mini. Są również plany, by w przyszłości ten model pojawił się również w Europie. Nadając nazwy swoim nowym samochodom elektrycznym, firma BYD inspirowała się wodnym światem zwierząt. Zaczęło się od foki, a jest już delfin i lew morski. W poprzednim roku dołączyła do tego grona mewa (Seagull). Ten model oparty na platformie E-Platforma 3.0 firmy BYD ma 3,78 m długości, 1,72 m szerokości i 1,54 m wysokości, a rozstaw osi wynosi 2,50 m. To klasyczne wymiary małego samochodu, a BYD Seagull jest podstawowym modelem w portfolio firmy.

Dla Volkswagena czy Stellantisa byłby lepiej gdyby BYD Seagull Glory Edition nie trafił na europejski rynek

BYD oferuje Seagulla z jednym wariantem silnika o mocy 75 KM. Są za to dwie opcje baterii. Większa, o pojemności 38 kWh, która wg. danych producenta ma zapewnić zasięg 405 km i mniejsza o pojemności 30 kWh i zasię … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDolny Śląsk. 25 polskich i czeskich uzdrowisk chce stworzyć wspólną markę
Następny artykułOba Astony w Q3