Kończący sekcję odcinek Elva, wykorzystujący fragment asfaltowego toru, padł łupem Thierry’ego Neuville’a i Nicholasa Gilsoula. Odrabiający stratę po uszkodzeniu opony, Kalle Rovanperä i Jonne Halttunen zameldowali się na mecie ze stratą 0,7 s do Belgów. Najniższy stopień podium zajęli ex aequo Ott Tanak i Martin Järveoja oraz Sebastien Ogier i Julien Ingrassia [+1,7 s].
Po sześciu przejechanych odcinkach (pięciu w sobotę) na czele znajdują się Tanak i Järveoja . Całe podium należy do Hyundaia. Za Estończykami w tabeli wyników widnieją Craig Breen i Paul Nagle [+6,8 s] oraz Neuville z Gilsoulem [+11,1 s].
Najlepszą załogą Toyoty są Ogier i Ingrassia [+15,5 s]. Elfyn Evans i Scott Martin, niezadowoleni z drugiej części porannej pętli, zamykają pierwszą piątkę, tracąc do zespołowych kolegów 7,6 s. Rovanperä i Halttunen [+32,3 s] po próbie Elva minęli w wynikach Takamoto Katsutę i Daniela Barritta [+35,3 s].
Ósma i dziewiąta pozycja należy do duetów M-Sport Ford. Lepsi są Esapekka Lappi i Janne Ferm [+47,1 s]. Teemu Suninen i Jarmo Lehtinen tracą do rodaków 6,9 s. Dziesiątkę najlepszych zamykają Pierre-Louis Loubet i Vincent Landais [+1.18,6], którzy na ostatniej próbie pętli mieli bliskie spotkanie z betonową barierą.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS