A A+ A++

Według najnowszych wyników badania Maison & Partners dla Fundacji Polska Bezgotówkowa, respondentom najbardziej brakuje możliwości płacenia kartą lub telefonem na pobliskich bazarkach (46 proc.). Jako punkty, gdzie nie można zapłacić bezgotówkowo respondenci wskazują także na usługi krawieckie (30 proc.), usługi szewskie (28 proc.), kościół (28 proc.) oraz warsztaty samochodowe (26 proc.).

Czytaj więcej

Wiele osób ma również poczucie, że często nie mają możliwości dokonania płatności na stoiskach podczas imprez plenerowych (39 proc.) oraz podczas akcji organizowanych przez organizacje charytatywne (31 proc.).

– Z każdym rokiem zwiększa się liczba miejsc, które wprowadzają różne metody płatności, a tym samym umożliwiają klientom wybór. W Programie Fundacji Polska Bezgotówkowa zainstalowano już ponad 600 tys. terminali, dzięki którym rozszerzono możliwości dokonywania płatności w wielu punktach usługowych i handlowych. Odpowiedzią na powyższe wyzwania są też nowe formy akceptacji płatności – takie, jak terminal w telefonie, który może być wygodny dla mniejszych przedsiębiorców, czy obsługi klienta poza lokalem firmy – komentuje Zbigniew Wiśniewski, wiceprezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Brak możliwości płacenia bezgotówkowo rzadziej doskwiera Polakom w takich punktach jak autobus lub tramwaj (25 proc.), przychodnia (23 proc.), fryzjer (23 proc.), denty … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJaworznickie planty jesienną porą
Następny artykułWspółpraca ponad podziałami