Nest Bank dalej ulepsza swojego asystenta AI, czego efektem jest dodanie nowych funkcji. W zaktualizowanej wersji aplikacji mobilnej można już wydawać asystentowi polecenia głosowe. Pojawiła się też m.in. opcja zlecania przelewów.
Klienci Nest Banku jeszcze w kwietniu przywitali nową funkcję aplikacji mobilnej. W ich ręce oddany został N!Asystent, u podstaw którego stoi generatywna sztuczna inteligencja. Na tym jednak się nie skończyło, ponieważ Nest Bank zamierzał dalej rozwijać swojego asystenta. Najnowsza wersja N!Asystenta potrafi już radzić sobie z poleceniami głosowymi. Oprócz możliwości ręcznego wpisywania tekstu użytkownicy mogą również wykorzystać ikonę mikrofonu, która przekształci wypowiadane słowa na tekst.
Najnowsza wersja N!Asystenta potrafi już radzić sobie z poleceniami głosowymi.
Teraz istnieje również opcja zlecania przelewów poprzez asystenta AI. Nest Bank tłumaczy, że wystarczy polecenie głosowe, aby N!Asystent stworzył dla nas formatkę przelewu i wypełnił ją danymi, które poda klient. Następnie wystarczy już tylko sprawdzić poprawność wszystkich informacji i potwierdzić przelew.
N!Asystent teraz również dla klientów biznesowych
Początkowo N!Asystent został udostępniony klientom indywidualnym. Teraz jest już dostępny także dla klientów biznesowych, jednak obecnie w formie pilotażowej. Bank tłumaczy, że ich asystent jest w stanie rozumieć kontekst biznesowy, a także może pomóc w analizowaniu wydatków oraz przychodów firmy. Kolejną funkcją N!Asystenta dla biznesu jest tworzenie podsumowań, które mogą być również w postaci graficznej.
Warto dodać, że asystent ma dostęp do wszystkich produktów, a nie tylko głównego konta. W analizie może zatem wziąć pod uwagę również karty, lokaty, kredyty, konta, historię transakcji, cele oszczędnościowe, a także pozostałe rachunki. Aktualizacja N!Asystenta przyniosła również historię rozmów, która pozwala na przerwanie konwersacji i późniejszy powrót do niej.
Asystent Nest Banku korzysta z nowoczesnego modelu sztucznej inteligencji
Jeśli chodzi o zaplecze asystenta AI Nest Banku to bazuje on na technologii OpenAI, a konkretniej na modelu GPT-4o. Dodatkowo wykorzystuje on platformę Microsoft Azure OpenAI. Wiemy też, że bank zamierza jeszcze dalej rozwijać asystenta, co potwierdził Janusz Mieloszyk, pierwszy wiceprezes Nest Banku.
Wszystkie z nowych funkcji N!Asystenta zostały udostępnione 6 września zarówno dla użytkowników Androida, jak i iOS. Aby z nich skorzystać trzeba mieć zainstalowaną aplikację mobilną Nest Banku w wersji 3.18.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS