A A+ A++

W mediach społecznościowych “The Outwaters” zyskał już wielu fanów, którzy robią wokół niego sporo zamieszania. Wiadomo, że w przypadku tego rodzaju produkcji kluczową sprawą jest tzw. marketing szeptany, czyli poczta pantoflowa. W stosunku do filmu “The Outwaters” internauci używają wielu chwytliwych określeń, które mogą trafić do wielu odbiorców. Film nazywany jest “najbardziej przerażającym filmem roku”, “niepokojącym i obłąkanym”, “koszmarem z ulicy Filmowej”, który “sponiewiera widzów” i sprawi, że będą oni chcieli uciec z sali kinowej podczas projekcji.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOpłatek piotrkowskiej oświaty [ZDJĘCIA]
Następny artykułPozycjonowanie stron www – czy warto się pozycjonować