Mogę kupić bilet na samolot na przyszły rok, ale nie kupię biletu PKP z sześciotygodniowym wyprzedzeniem. I to w wakacje! – skarży się Agata Wysocka z Sulejówka.
Byliście już na wakacjach? Wróciliście zadowoleni? A może biuro podróży, przewoźnik, obsługa hotelu nie stanęli na wysokości zadania? To dla Was otworzyliśmy Biuro Interwencji Turystycznej. Chcemy, żebyście nam opowiedzieli, co Was spotkało w czasie urlopu. Na wyborcza.pl opiszemy najciekawsze historie. Czekamy na Wasze listy pod adresem [email protected]. Piszcie w trudnych sprawach, ale chwalcie też organizatorów wyjazdów, gdy Wasz urlop został zorganizowany perfekcyjnie.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS