A A+ A++

Aby jak najlepiej zaprezentować standardowe zachowanie nieuprzejmych klientów, Holly odegrała w swoim filmiku na TikToku jedną z przykładowych sytuacji w sklepie. Kiedy klientka powiedziała do niej pretensjonalnie, że “nie może znaleźć więcej tych swetrów”, Holly odpowiedziała jej, że wszystkie został już wyprzedane. Gdy klientka jednak mocno naciskała na to, by dziewczyna sprawdziła to na zapleczu, ta postanowiła tam pójść i zrobić sobie przerwę. Tak, przerwę. Wcale nie szukając wspomnianego modelu swetra.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPotężne uderzenie w narkobiznes. Zatrzymano kilka osób
Następny artykułOświęcim. Żłobek wraz z przedszkolem jest budowany za pieniądze samorządu miejskiego