Firmy TAG Heuer i Nintendo pokusiły się gadżet, który powinien zainteresować sympatyków Mario. Zwłaszcza, jeśli jednocześnie po drodze im ze smartwatchami.
Tak wygląda TAG Heuer Connected x Super Mario Limited Edition
Trudno określać nazwę TAG Heuer Connected x Super Mario Limited Edition mianem szczególnie chwytliwej, ale doskonale oddaje ona to, z czym mamy tutaj do czynienia. Mówimy o limitowanej wersji dobrze znanego TAG Heuer Connected, która została podrasowana w kierunku przypodobania się sympatykom doskonale znanej postaci.
Na szczęście producent zdecydował się na nieco więcej niż tylko czerwone akcenty kolorystyczne. W oko od razu wpada kilka wygrawerowanych symboli kojarzących się z Mario, na godzinach 15, 18 i 21, a także koronce i sprzączce. Dochodzą do tego dodatkowe tracze poświęcone Mario oraz animacje. Co ciekawe, te ostatnie można będzie odblokować „osiągnąć swoje cele krokowe”.
Zegarek dla wybranych, nie tylko z powodu designu
Specyfikacji technicznej względem oryginału nie zmieniano, w związku z tym urządzenie z 1.39-calowym ekranem OLED napędza system Wear OS od Google. Całość jest przy tym wodoszczelna zgodnie z normą 5 ATM.
Zainteresowani? Jeśli tak, to z pewnością jesteście ciekawi informacji na temat ceny oraz dostępności. Cóż, nie będzie to smartwatch dla każdego. Nie chodzi już o sam design, którego ocena atrakcyjności jest kwestią gustu, ale i fakt, iż zdecydowano się na przygotowanie tylko 2000 egzemplarzy.
Jeśli już komuś uda się dokonać zakupu, aby go sfinalizować trzeba będzie zapłacić 2150 dolarów. Właśnie na tyle wyceniono TAG Heuer Connected x Super Mario Limited Edition. Biorąc pod uwagę ceny standardowych wariantów TAG Heuer Connected, trudno mówić tu o zaskoczeniu.
Źródło: TAG Heuer
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS