A A+ A++

Fakt, że Porsche chce umieścić w swojej sportowej legendzie hybrydowy silnik nie jest zupełnie nowy. Jednak taki napęd w modelu 911 stawia poważne wyzwania – trzeba m.in. pogodzić ciężar auta z jego sportowym charakterem i znakomitym prowadzeniem. Michael Steiner, odpowiedzialny za badania i rozwój w Porsche na początku 2020 roku, powiedział, że ciężar akumulatora w prototypowych egzemplarzach 911 pozostawia jeszcze wiele do życzenia. Cztery lata później hybrydowe 911 waży jedynie około 100 kilogramów więcej od klasycznej wersji.

Prototypy hybrydowych Porsche 911

mat. prasowe

Porsche poinformowało o zakończeniu prac rozwojowych, obejmujących wszystkie jazdy testowe napędu hybrydowego. Producent nie zdradza na razie dokładnych danych – będą one dostępne dopiero podczas oficjalnego odsłonięcia tego modelu 25 maja. Na obecnym etapie Porsche informuje jedynie, że przejechało w sumie ponad pięć milionów kilometrów testowych w różnych warunkach klimatycznych. W tym czasie zaliczono również okrążenie na pę … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZestawy Lego dla graczy. Na liście nie tylko Minecraft
Następny artykułW sobotę Bieg Częstochowski po raz 14. Zamknięte ulice, objazdy autobusów MPK