A A+ A++

Rosnące ceny są dziś jedną z największych bolączek obozu rządzącego. Dlatego kancelaria premiera ruszyła z kampanią promocyjną rządowej tarczy antyinflacyjnej pod hasłem „Chronimy rodziny, obniżamy podatki”.

Jak podaje KPRM, informacje o działaniach rządu zapobiegających inflacji zostaną rozpowszechnione w radiu, telewizji, prasie i internecie.

„Kampania społeczna pokaże, jak wprowadzone obniżki podatków oraz dodatek osłonowy wpłyną pozytywnie na sytuację finansową Polaków” podkreślono.

Kampania będzie informować o działaniach podjętych przez rząd: obniżeniu stawki VAT na gaz ziemny, zniesieniu akcyzy i obniżeniu stawki VAT na energię elektryczną, obniżeniu VAT na ciepło, obniżeniu cen paliw i wdrożeniu dodatku osłonowego. Czy to wystarczy, żeby Polacy odczuli, że ceny spadają?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBoże Narodzenie na Cyprze. Jak wyglądają Święta w ojczyźnie halloumi i oliwek?
Następny artykułPolicjanci po służbie zrobili zakupy 91-letniemu seniorowi. Ten nie miał pieniędzy przez awarię bankomatu