W wakacje podróżujemy chętniej, a więc i częściej tankujemy. Na stacjach paliw ORLENU wdrażane są w związku z tym rozwiązania, które mają znacząco przyspieszyć obsługę klientów.
Klienci, którzy korzystają z oferty stacji ORLEN, mogą teraz szybciej zrealizować transakcje. Koncern przygotował kompleksowy pakiet usług, mających znacznie ułatwiać tankowanie i płatność za paliwo.
Jak tłumaczy Wojciech Muszyński, Dyrektor Wykonawczy PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej, pozytywne sygnały odbierane od zmotoryzowanych klientów, doceniających szybkość obsługi spowodowały, że na czas wakacyjnych podróży podjęto decyzję o rozszerzeniu sprawdzonych już rozwiązań, które zwiększają komfort klientów.
– W trakcie wizyty na stacji ORLEN nie tylko sprawnie zatankujemy auto, ale również zjemy coś smacznego przed dalszą drogą. Wprowadzając udogodnienia dla klientów, wspieramy również sprzedaż naszej sieci detalicznej – powiedział Wojciech Muszyński.
Jakie udogodnienia wprowadzono?
Mobilni Kasjerzy
Na ponad 420 stacjach paliw ORLEN w całej Polsce wprowadzono usługę Mobilny Kasjer. To pracownicy stacji, wyposażeni w tablet z mobilną aplikacją kasową, drukarkę fiskalną oraz terminal płatniczy POS, które umożliwiają przyjęcie płatności za paliwo bezpośrednio na podjeździe, po zatankowaniu. U Mobilnego Kasjera można kupić dowolny produkt z całej oferty stacji, a za wszystko zapłacić w dogodnej dla siebie formie bezpośrednio przy dystrybutorze.
Na wybranych stacjach (tych, które znajdują się na trasach popularnych wakacyjnych kierunków) obsługa prowadzona jest przez dwóch Mobilnych Kasjerów. Jeden z nich usprawnia tankowanie na specjalnie oznakowanych dystrybutorach oznaczonych jako „Szybki Pas”. Obsługujący Mobilni Kasjerzy umożliwiają zapłatę za paliwo, a tym samym szybkie zwolnienie dystrybutora kolejnemu kierowcy.
Aplikacja VITAY i ORLEN Pay
Sporym ułatwieniem jest także aplikacja VITAY z usługą ORLEN Pay, która pozwala zapłacić za tankowanie od razu po odłożeniu nalewaka. Zaletą takiej płatności jest samoobsługa, szybkość, otrzymywanie faktury na podane przy rejestracji konto e-mail oraz naliczenie punktów VITAY. ORLEN Pay umożliwia nie tylko zakup paliwa, ale także innych produktów dostępnych na podjeździe, m.in. płynu do dezynfekcji rąk czy płynu do szyb, a na wybranych stacjach również programów myjni. Zakupy można realizować ze zniżką wynikającą z Karty Dużej Rodziny lub karty rabatowej BiznesTank.
Kolejkowanie nalewu
Sprawne tankowanie na stacjach ORLEN odbywa się także dzięki kolejkowaniu nalewu. Kierowcy, którzy zatankują samochód, a za paliwo zamierzają zapłacić w kasie, mogą od razu przeparkować auto na wolne miejsce parkingowe, zwalniając dystrybutor innemu klientowi. To możliwie, ponieważ na stacjach ORLEN dystrybutor nie blokuje się na czas płatności pierwszego klienta, co pozwala kolejnemu kierowcy natychmiast skorzystać z tego samego stanowiska.
Obustronne tankowanie
Kolejnym udogodnieniem jest możliwość obustronnego tankowania. Na ponad 740 stacjach ORLEN węże przy dystrybutorach zostały dostosowane do tankowania w przypadku, gdy wlew znajduje się po drugiej stronie samochodu. To sprawia, że kierowca nie musi czekać w kolejce do dystrybutora, podczas gdy inne stanowiska są wolne.
Mobilne Kasy
PKN ORLEN stworzył także Mobilne Kasy przy drzwiach wejściowych do budynków stacji. To tzw. kasy ekspresowe do obsługi klientów zaopatrujących się w paliwo i robiących tylko drobne zakupy w sklepie. Umiejscowienie kas skraca drogę do strefy kasowej. Z tej usługi można skorzystać na blisko 200 stacjach ORLEN.
Na stacjach ORLEN w okresie wakacyjnym prowadzone są również kampanie marketingowe. Pięć akcji promocyjnych łączy sport – nadchodzące Igrzyska Olimpijskie oraz wyścigi Formuły 1 – z ofertą dostępną na stacjach ORLEN.
Jakie udogodnienia na stacjach ORLENU? [FILM, ZDJĘCIA]
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS