A A+ A++

Ma być szybciej, wygodniej i bardziej komfortowo. Zielonogórskie wodociągi podpisały umowę z firmą Perceptus. Chodzi o cyfrowe podpisywanie umów z klientami.

Dzięki temu będą oni mogli zaoszczędzić swój czas, bo wszystko będzie się odbywało w formule on-line. Dlaczego jest to tak ważne dla klientów? Pytaliśmy podczas dzisiejszej konferencji prasowej prezesa Zielonogórskich Wodociągów i Kanalizacji Krzysztofa Witkowskiego.

To ważne i nowoczesne dla klienta. My jesteśmy jako pierwsza spółka w Polsce włączeni w taki projekt. Liczę, że część osób z tego skorzysta. Mamy od dwóch lat EBOK-a i mamy zarejestrowanych ok. 3,5 tysiąca osób, tu chyba będzie troszkę mniejsza skala. 

Jacek Starościć, prezes firmy Perceptus, która będzie realizować to zadanie dodaje, że dziś najważniejszy jest dla klienta komfort, stąd taka możliwość. – Podpisywanie dokumentów na odległość skróci czas finalizowania umów – dodaje Starościć.

Część osób woli taką umowę zawrzeć w wersji elektronicznej. Taka umowa może być podpisana teraz, w tej minucie i sekundzie. Nie ma tego procesu, że czekamy na podłączenie. To moim zdaniem rewelacja. 

Usługa już weszła w życie. Prezesi nie chcieli mówić o kosztach tego zadania. Podkreślali jednak, że wersja on-line będzie znacznie tańsza niż realizacja umów w papierze.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRobert Górski świętuje rocznicę ślubu z dużo młodszą partnerką. A zaczęło się od zwykłego SMS-a
Następny artykułNajnowsze dane Eurostatu – mamy jeden z najniższych wskaźników bezrobocia w Unii Europejskiej