A A+ A++

Od 21 marca na przystankach autobusowych i w innych miejscach publicznych w Trójmieście zauważyć można charakterystyczne plakaty: mocne hasło, a pod nim kod QR. Ten ostatni prowadzi do strony na Facebooku, firmowanej przez grupę podpisującą się jako NZ. Plakatów do tej pory pojawiło się kilkadziesiąt, a haseł jest w sumie kilka.

Co z ciebie za aktorka?

To m.in. takie zdania: „Sztuka? Też chciałbym nic nie robić za tyle pieniędzy”, „Ty jesteś za brzydka na aktorkę, kup sobie gazetę i zobacz, jak one wyglądają, a jak ty…” albo „A w telewizji to ciebie będzie można zobaczyć? Nie? To co z ciebie za aktor?!”. Jak wyjaśniają organizatorzy akcji w oficjalnym materiale przeznaczonym dla mediów, są to „cytaty i zdania kierowane do młodych twórców, z którymi wielu z nich nieustannie się spotyka”.

Treść haseł wskazuje wyraźnie, że chodzi o promocję przedsięwzięcia związanego z teatrem. Ale na razie jest ono objęte tajemnicą. Jak piszą organizatorzy: „jej wyjawienie nastąpi 11 kwietnia”. Na razie odsyłają na Facebook i Instagram. Zamieszczają tam kolejne materiały, które wciąż nie wyjaśniają, na czym dokładnie polega to przedsięwzięcie. Trochę więcej wyjaśnień udzielił jeden z założycieli grupy NZ.

Tajemnicze plakaty pojawiły się w Trójmieście materiały prasowe

– Na razie tajemnicą nie jest, że zamierzamy działać w kulturze i sztuce na terenie Trójmiasta – mówi. – Ideą stojącą za plakatami jest pewien manifest, który pokazuje, z czym się spotykamy na co dzień w strefie kultury i sztuki. Chcemy pokazać, jak wygląda podejście instytucji i zwykłych ludzi.

Nowy teatr?

Choć nie wiadomo dokładnie, co wyniknie z całej akcji ani kto jest jej autorką lub autorem, pewne światło na sprawę rzuca krótkie dziennikarskie śledztwo. Jakiś czas temu w mediach specjalizujących się w tematyce teatralnej pojawiło się nieco tajemnicze ogłoszenie, pod którym widniał mail: [email protected]. Mówiło o poszukiwaniu „osoby do współtworzenia nowego teatru i fundacji”.

Jej zadaniem miałaby być praca przy powstaniu „zupełnie nowego teatru – miejsca młodych ludzi”. Wśród szczegółowo wymienionych zadań przyszłego pracownika lub pracowniczki Teatru NZ można było znaleźć „pomoc przy tworzeniu kampanii marketingowych” – wyraźnie widać, że udało się znaleźć taką osobę i ma ona nietypowe pomysły na kampanie marketingowe. Na to, co wyniknie z tego pomysłu, trzeba będzie poczekać jeszcze kilkanaście dni, śledząc dalsze, zapowiadane, poczynania promocyjne grupy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMając koronawirusa jeździła na zakupy. Zabierała ze sobą mamę
Następny artykułZarobki w IT – gdzie w Unii Europejskiej zarabia się najwięcej?