A A+ A++

W rozmowie z 300Polityka.pl, twórcy rządowej kampanii zdradzili, że łączna liczba odsłon materiałów informacyjnych i edukacyjnych w sieci przekroczyła już 220 mln. “W ramach działań realizowanych za pośrednictwem platform Google Ads i YouTube wygenerowano łącznie 87 mln wyświetleń, kolejne 35 mln w ramach Facebook Ads. Blisko 5 mln zasięgu uzyskały reklamy umieszczone na portalu Twitter. Oznacza to, że na kampanię w sieci przeciętni dorośli Polka i Polak mogli już trafić około siedmiokrotnie” – czytamy na portalu.

jak zaznaczono, przewidziane są również działania offline np. murale. W kampanię na rzecz szczepień przeciw COVID-19 zaangażowani zostali również influencerzy i organizacje sportowe. Działania zewnętrzne wesprą największe spółki skarbu państwa. – Jeszcze w styczniu uruchomimy kolportaż broszur informacyjnych, które dotrą do każdego domu w Polsce – usłyszeli redaktorzy 300Polityka.pl

Dzisiejszy sondaż United Surveys dla RMF FM i “Dziennika Gazety Prawnej” odnotowuje bardzo duży wzrost osób deklarujących, że chcą się zaszczepić przeciwko COVID-19.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Testują” nauczycieli. Badania pod kątem koronawirusa są bezpłatne i dobrowolne. U nas zgłosiło się 375 osób
Następny artykułCoraz mniej osób umiera na COVID-19