A A+ A++

Zapytaliśmy o wydarzenie, jakie zbulwersowało mieszkańca miasta, w Ratuszu. Otrzymaliśmy w czwartek, 23. grudnia, odpowiedź z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Łomży.

Przedstawiamy ją w całości:

„W dniu 15 grudnia br. mieszkaniec Łomży złożył w Urzędzie Miejskim skargę na niewłaściwą jego zdaniem obsługę przez Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów. Zarzut dotyczył odmowy obsługi interesanta. W celu wyjaśnienia sprawy miało odbyć się spotkanie stron z udziałem Prezydenta Miasta, jednak zanim do niego doszło, interesant i urzędnik wdali się w słowną utarczkę na korytarzu. W trakcie wymiany zdań urzędnik odepchnął wyciągniętą w jego kierunku rękę, w związku z czym Prezydent w trybie pilnym zażądał od Miejskiego Rzecznika sporządzenia notatki służbowej z zajścia. Również mieszkaniec na piśmie przedstawił swoją wersję zdarzenia. Sprawa jest aktualnie analizowana pod względem prawnym i dyscyplinarnym”.

Miejski Rzecznik Praw Konsumentów w Łomży to Michał Małachowski, mąż sekretarz miasta Tamary Małachowskiej.

Mail: [email protected]

Tel. red. 696 145 146

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKalisz – wigilia dla potrzebujących w formie cateringu na wynos
Następny artykułGiertych składa wniosek do MTK w Hadze. „Zbrodniarze z obecnego rządu”