A A+ A++

Podczas wczorajszej konferencji telefonicznej z udziałem szefów zespołów oraz Chase’a Careya, Rossa Brawna i Jeana Todta pomysł tokenów zyskał aprobatę. Zasadniczo ustalono, by znaczna część całego pakietu była zamrożona do końca 2021 roku, by ograniczyć wydatki.

Zespoły będą miały jednak do dyspozycji kilka tokenów, które mogą wykorzystać na zmiany określonych obszarów auta. Podobny system zastosowano dla jednostek napędowych we wczesnych latach ery hybrydowej. W 2017 roku porzucono jednak ten system, by Ferrari, Renault i Honda mogły dogonić dominującego Mercedesa.

Czytaj też:

Kolejnym środkiem zapewniającym oszczędności będzie wprowadzenie restrykcyjnych ograniczeń w testach w tunelach aerodynamicznych. Szczegóły jednak nadal są dyskutowane. Prawdopodobnie wydłużony zostanie także czas zamknięcia fabryk z obecnych trzech tygodni, ponieważ nadal nie jest znana data potencjalnego rozpoczęcia sezonu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLiga hiszpańska. “Nie bierzemy pod uwagę anulowania sezonu”
Następny artykułSezon 2019/20 w liczbach. Stoch i s-ka na tle rywali (5)