Podczas wczorajszej konferencji telefonicznej z udziałem szefów zespołów oraz Chase’a Careya, Rossa Brawna i Jeana Todta pomysł tokenów zyskał aprobatę. Zasadniczo ustalono, by znaczna część całego pakietu była zamrożona do końca 2021 roku, by ograniczyć wydatki.
Zespoły będą miały jednak do dyspozycji kilka tokenów, które mogą wykorzystać na zmiany określonych obszarów auta. Podobny system zastosowano dla jednostek napędowych we wczesnych latach ery hybrydowej. W 2017 roku porzucono jednak ten system, by Ferrari, Renault i Honda mogły dogonić dominującego Mercedesa.
Kolejnym środkiem zapewniającym oszczędności będzie wprowadzenie restrykcyjnych ograniczeń w testach w tunelach aerodynamicznych. Szczegóły jednak nadal są dyskutowane. Prawdopodobnie wydłużony zostanie także czas zamknięcia fabryk z obecnych trzech tygodni, ponieważ nadal nie jest znana data potencjalnego rozpoczęcia sezonu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS