A A+ A++

Od 1 stycznia 2023r. w Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a został uruchomiony elektroniczny system kolejkowy przeznaczony do poprawy obsługi klienta w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych.

Na parterze budynku pojawił się specjalny biletomat, za pomocą którego interesanci będą mogli zasygnalizować chęć załatwienia swojej sprawy.

W tym celu Klient po wejściu do Centrum wybiera rodzaj sprawy z listy wyświetlanych na ekranie, poprzez dotknięcie odpowiedniej pozycji. Otrzymuje papierowy bilet, który zawiera następujące dane:

– nazwa usługi,

– numer biletu,

– ilość klientów w kolejce,

– data i czas rejestracji.

Klient oczekuje na pojawienie się na wyświetlaczu LCD numeru biletu oraz numeru stanowiska obsługi. Dodatkowo zostanie podany komunikat głosowy przywołujący do stanowiska a na wyświetlaczu stanowiskowym pojawia się numer klienta.

W celu umożliwienia rezerwacji wizyty przez Internet został również udostępniony mieszkańcom serwis //www.bezkolejki.eu/cusstarachowice, w którym w kilku prostych krokach można umówić się na wizytę w CUS:

– wybrać operację,

– datę i godzinę wizyty,

– wpisać dane osobowe,

– zaakceptować regulamin,

– otrzymanie danych niezbędnych do potwierdzenia wizyty w placów zawierających kod niezbędny do wpisania na biletomacie.

Po przyjściu do placówki należy na biletomacie odnaleźć przycisk „ Potwierdzenie wizyty” i wpisać otrzymany wcześniej kod. W efekcie nastąpi wydruk biletu, który zostanie wezwany do stanowiska po spełnieniu warunków rezerwacji (godzina).

W celu usprawnienia działania systemu kolejkowego dostępna jest także aplikacja mobilna QMS Everywhere umożliwiająca pobranie biletu w systemie kolejkowym w formie elektronicznej. Zastępuje ona korzystanie z biletomatu umieszczonego w placówce. Zamiast biletu papierowego otrzymujemy bilet zapisany na urządzeniu mobilnym. Zaletą rozwiązania jest to, że nie ma konieczności wykonywania tej operacji w obiekcie, możemy pobrać bilet i oczekiwać na wezwanie w jego pobliżu.

Pobranie aplikacji możliwe jest za pośrednictwem:

– sklep APP Store dla urządzeń z systemem iOS

– sklep Google Play dla urządzeń z systemami Android.

Pobranie biletu za pośrednictwem aplikacji:

– Klient wybiera placówkę w menu aplikacji,

– wybiera rodzaj sprawy ewentualnie potwierdza umówioną wcześniej wizytę internetową,

– po dokonaniu wyboru klient pobiera bilet, otrzymuje informację o aktualnie obsługiwanym numerze biletu oraz liczbie osób oczekujących,

– po pobraniu biletu Klient oczekuje na zaproszenie do stanowiska w dogodnym dla siebie miejscu. Otrzymuje powiadomienie na urządzenie mobilne, sygnalizujące, że dany numer biletu został zaproszony do stanowiska obsługi.

Komunikat prasowy: CUS Starachowice

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚwiątek faworytką Australian Open. Bukmacherzy wskazali jej największe rywalki
Następny artykułNHL: Devils z historycznym rekordem