Od 1 stycznia 2023r. w Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a został uruchomiony elektroniczny system kolejkowy przeznaczony do poprawy obsługi klienta w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych.
Na parterze budynku pojawił się specjalny biletomat, za pomocą którego interesanci będą mogli zasygnalizować chęć załatwienia swojej sprawy.
W tym celu Klient po wejściu do Centrum wybiera rodzaj sprawy z listy wyświetlanych na ekranie, poprzez dotknięcie odpowiedniej pozycji. Otrzymuje papierowy bilet, który zawiera następujące dane:
– nazwa usługi,
– numer biletu,
– ilość klientów w kolejce,
– data i czas rejestracji.
Klient oczekuje na pojawienie się na wyświetlaczu LCD numeru biletu oraz numeru stanowiska obsługi. Dodatkowo zostanie podany komunikat głosowy przywołujący do stanowiska a na wyświetlaczu stanowiskowym pojawia się numer klienta.
W celu umożliwienia rezerwacji wizyty przez Internet został również udostępniony mieszkańcom serwis //www.bezkolejki.eu/cusstarachowice, w którym w kilku prostych krokach można umówić się na wizytę w CUS:
– wybrać operację,
– datę i godzinę wizyty,
– wpisać dane osobowe,
– zaakceptować regulamin,
– otrzymanie danych niezbędnych do potwierdzenia wizyty w placów zawierających kod niezbędny do wpisania na biletomacie.
Po przyjściu do placówki należy na biletomacie odnaleźć przycisk „ Potwierdzenie wizyty” i wpisać otrzymany wcześniej kod. W efekcie nastąpi wydruk biletu, który zostanie wezwany do stanowiska po spełnieniu warunków rezerwacji (godzina).
W celu usprawnienia działania systemu kolejkowego dostępna jest także aplikacja mobilna QMS Everywhere umożliwiająca pobranie biletu w systemie kolejkowym w formie elektronicznej. Zastępuje ona korzystanie z biletomatu umieszczonego w placówce. Zamiast biletu papierowego otrzymujemy bilet zapisany na urządzeniu mobilnym. Zaletą rozwiązania jest to, że nie ma konieczności wykonywania tej operacji w obiekcie, możemy pobrać bilet i oczekiwać na wezwanie w jego pobliżu.
Pobranie aplikacji możliwe jest za pośrednictwem:
– sklep APP Store dla urządzeń z systemem iOS
– sklep Google Play dla urządzeń z systemami Android.
Pobranie biletu za pośrednictwem aplikacji:
– Klient wybiera placówkę w menu aplikacji,
– wybiera rodzaj sprawy ewentualnie potwierdza umówioną wcześniej wizytę internetową,
– po dokonaniu wyboru klient pobiera bilet, otrzymuje informację o aktualnie obsługiwanym numerze biletu oraz liczbie osób oczekujących,
– po pobraniu biletu Klient oczekuje na zaproszenie do stanowiska w dogodnym dla siebie miejscu. Otrzymuje powiadomienie na urządzenie mobilne, sygnalizujące, że dany numer biletu został zaproszony do stanowiska obsługi.
Komunikat prasowy: CUS Starachowice
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS