Team Igi Świątek poinformował ostatnio, że tenisistka rozpoczęła współpracę z firmą Visa. – Cały świat miał okazję przekonać się o ogromnym talencie, jaki Iga Świątek pokazała już na wczesnym etapie swojej kariery, dlatego z dumą witamy ją w Team Visa, doceniając wartości, które sobą reprezentuje – mówił Frank Cooper III, szef marketingu Visa.
Iga Świątek o pierwszych umowach sponsorskich
To kolejny partner biznesowy Świątek obok aktualnych: PZU, ON, Rolex, Tecnifibre, Oshee i Porsche. Przy tej okazji Polka przebywająca w Cincinnati opowiedziała o swoich wspomnieniach związanych z podpisaniem kilka lat temu swojego pierwszego kontraktu sponsorskiego.
– Pamiętam, jak podpisywałam pierwsze umowy ze sponsorami w 2019 czy 2020 roku i jak wielką czułam wtedy presję z tego powodu – powiedziała Świątek cytowana przez portal Tennis World USA.
I dodała: – Nie wszyscy to rozumieli. Nawet ludzie będący blisko mnie, moja rodzina, myśleli, że to doda mi skrzydeł, że poczuję się dumna i pokażę w ten sposób swoją najlepszą grę.
Nasza tenisistka przyznała, że nowi sponsorzy to nie zawsze wyróżnienie, ale także obciążenie, z jakim muszą mierzyć się sportowcy. – Czasem czujesz, że musisz pokazać się z lepszej strony na korcie, bo oni wierzą w ciebie i reprezentujesz ich. Musiałam nad tym ciężko pracować i teraz jest lepiej. Cieszę się bardzo, że współpracuję z wielkimi firmami i chcą mi towarzyszyć w trakcie kariery – wyjaśniła Polka.
Wyjątkowi partnerzy
Pod tym względem przełomowy okazał się sukces Igi Świątek w Roland Garros 2020. Jej kariera nabrała wtedy rozpędu nie tylko na płaszczyźnie sportowej, ale i biznesowej. Nawiązała współpracę m.in. z firmami Rolex i PZU. To było ważne wsparcie dla tenisistki, która od początku chciała podróżować z kilkuosobowym teamem, co wiąże się ze sporymi kosztami uprawiania sportu.
Z każdym z obecnych sponsorów liderki rankingu wiąże się ważna historia. Rolex to wielka marka, która od lat wspiera tenis. PZU i Oshee to polskie firmy, co pokazuje, że zawodniczka jest otwarta także na krajowe relacje biznesowe. Tecnifibre jako producent sprzętu przy okazji większych sukcesów Świątek zmienia w mediach społecznościowych swoją nazwę na “Swiatekfibre”. ON to marka związana z Rogerem Federerem, a współpraca z Porsche od początku wyglądała na bardzo naturalną. Polka wygrała już dwa auta tej marki, triumfując w imprezie w Stuttgarcie w poprzednim i obecnym sezonie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS