Motocykle nazywane dual sport czy adventure to maszyny, które mają sprawdzić się nie tylko podczas bliższych, ale też dalszych wypraw. I Suzuki od lat ma w tym segmencie linię V-Strom. Największym i najmocniejszym dziś jest model oznaczony numerem 1050.
Napędzany jest on silnikiem o pojemności 1037 cm3, który dostarcza maksymalną moc 107 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy wynoszący okrągłe 100 Nm przy 6000 obr./min. Suzuki V-Strom 1050 posiada m.in. elektronicznie sterowaną przepustnicę drive-by-wire czy tempomat działający w zakresie od 50 do 160 km/h. Jak przystało na maszynę typu adventure, posiada ona spory bak paliwa mieszczący 20 l.
Motocykl ten ma długość 2265 mm, szerokość 870 mm i wysokość 1515 mm. Wysokość siedziska to 855 mm przy prześwicie wynoszącym 165 mm. Suzuki V-Strom 1050 waży 236 kg. Jednak te wszystkie dane dotyczą wersji standardowej. W ofercie znajduje się też odmiana V-Strom 1050XT. Jest to odmiana lepiej przystosowana do trudów dalekich wypraw. Oprócz tego, że wyróżnia ją inne malowanie i szprychowe koła, to posiada takie dodatki jak rurową ochronę silnika czy osłony na dłonie.
W wersji standardowej Suzuki V-Strom 1050 kosztuje 54 500 zł, natomiast odmiana XT to wydatek 61 500 zł. Obie odmiany mogą być wyposażone w pakiet Travel Pack z trzema pojemnymi kuframi i podgrzewanymi manetkami.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS