rozwiń ›
W ciągu zaledwie kilku godzin zrobiło się biało dookoła. W połowie grudnia spadło tak dużo śniegu w Warszawie, że niełatwo było poruszać się po zasypanych chodnikach. Dla pieszego czy kierowcy to fatalna pogoda. Nawet w centrum miasta kierowcy zakopywali się podczas próby wjazdu w kompletnie zasypane wolne miejsca postojowe.
Zapewne niejeden zmotoryzowany marzył wówczas o napędzie 4×4, by sprawnie przedzierać się przez śnieg. A o taki łatwo w Suzuki. W testowym egzemplarzu Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet mild Hybrid zainstalowano znany od lat napęd ALLGRIP SELECT.
Suzuki S-Cross z napędem 4×4 ALLGRIP SELECT kontra atak zimy
Na zasypanych parkingach i bocznych drogach napęd ALLGRIP SELECT sprawdził się znakomicie. By sprawnie pokonać śnieg nie trzeba było nawet włączać trybu do jazdy zimą (jednym pokrętłem przy dźwigni do zmiany biegów można wybrać jeden z czterech trybów pracy napędu: auto, sport, snow oraz lock).
Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet mild Hybrid 4WD 6MT
/
dziennik.pl
Samochód dziarsko ruszał przed siebie jakby śnieg nie istniał. Kierowcy innych aut nie bez powodu spoglądali z zazdrością. Dla pewności skorzystaliśmy też z okazji, by ruszyć z miejsca na ośnieżonym podjeździe. To również żaden problem (łatwo o wrażenie, że w trybie snow trakcja jest minimalnie lepsza). Nowe opony zimowe dobrze wgryzały się w podłoże a Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet mild Hybrid konsekwentnie parło do przodu lekko zarzucając tyłem. Wszystko pod kontrolą!
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS