A A+ A++

Suzuki GSX-S1000 w nowej odsłonie wjeżdża do klasy naked bike, czyli motocykli zwinnych, lekkich i na każdą okazję. Japończycy z całych sił starali się spełnić założenia maksymy “Run. Turn. Stop”. Narysowany agresywną kreską debiutant patrzy wyzywająco przez podwójne, pionowo osadzone światła LED firmy Koito – oryginalny kształt sześciokątnych soczewek nadaje maszynie futurystyczny wygląd. Wąska i wyrazista tylna sekcja optycznie przesuwa środek ciężkości do przodu. Styliści stworzyli odlotowy projekt i naprawdę pięknie nas urządzili. Być może też dlatego, że kształtując aerodynamiczne nadwozie spoglądali na design maszyn Suzuki z kategorii MotoGP oraz urodę najnowszego samolotu myśliwskiego stealth.


Suzuki GSX-S1000

/

Suzuki


Za ostrą jak klinga samurajskiej katany stylistyką podążają osiągi na poziomie maszyny sportowej. GSX-S1000 skrywa silnik znany ze sportowego modelu GSX-R. Chłodzona cieczą, rzędowa, czterocylindrowa jednostka o pojemności 999 cm3 na potrzeby codziennego użytkowania nabrała manier drogowych. Nowy silnik produkuje większy moment obrotowy w niskim zakresie obrotowym niż poprzednik. Taka charakterystyka daje bardziej bezpośrednią reakcją na dodawanie gazu już od niskich obrotów. To samo dotyczy także średniego zakresu obrotów, w którym mechaniczne serce również zapewnia szybszą reakcję na odkręcenie prawej manetki. Konstrukcja powinna też lepiej sobie radzić przy wysokich prędkościach.

czytaj dalej

Poprzedni GSX-S1000 Nowy GSX-S1000
Pojemność
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzasowe wyłączenia prądu. Lista miejsc w powiecie gorlickim [26-30 kwietnia]
Następny artykułWisła Kraków. Rozbieżne informacje na temat analizy rzutów karnych Hyballi i Lisa po meczu z Cracovią. Wideo