Najpopularniejsze nakedy to słabsze i średnie modele, ale prawdziwe wrażenie robią te najmocniejsze modele. Nie inaczej jest w przypadku Suzuki. Z jednej strony GSX-S750 ma więcej niż wystarczające osiągi i do codziennej jazdy po mieście, ale też weekendowych wycieczek więcej nie trzeba. Z drugiej strony duże liczby są fajne, więc Suzuki GSX-S1000 zwraca uwagę.
Tego najmniejszego nakeda japońskiej marki napędza jednostka o pojemności 999 cm3. Silnik Suzuki GSX-S1000 generuje maksymalną moc 150 KM przy 10 000 obr./min i maksymalny moment obrotowy równy 106 Nm przy 9500 obr./min. Przy masie 209 kg (lub 214 kg w przypadku odmiany GSX-S1000F) zapewnia on bardzo dobre osiągi. Motocykl ten ma długość 2115 mm i szerokość 795 mm. Siedzenie znajduje się na wysokości 810 mm.
Standardowa odmiana Suzuki GSX-S1000 to typowy miejski naked bez szybki i niemal bez owiewek. W ofercie znajduje się też Suzuki GSX-S1000F ze znacznie mocniej zabudowanym przodem, sporymi owiewkami i szybką wielkości jak w motocyklach sportowych. To propozycja dla tych, którzy częściej podróżują poza miastem z większymi prędkościami. Dodatkowo taki wygląd zmienia nieco charakter tej maszyny. Suzuki GSX-S1000F dostępne jest też z turystycznym zestawem Travel Pack. W jego skład wchodzą: sakwa tylna, sakwa na baku, duża szyba turystyczna, podgrzewane manetki, nakładki ochronne na osie, naklejki ochronne na zbiornik paliwa i naklejki wyróżniające tę odmianę.
Suzuki GSX-S1000 kosztuje 49 900 zł. Bardziej zabudowane Suzuki GSX-S1000F wyceniono na 51 900 zł, natomiast model ten z pakietem Travel Pack to wydatek 55 900 zł.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS