A A+ A++

Nowy ciągnik jest dwa razy bardziej wydajny niż ciężarówka Kenwortha z 2009 r. Kenworth pracował nad nowym projektem przez sześć lat. Efekt końcowy jest jak z filmu S-F. Kierowca siedzi daleko z przodu, po środku kabiny, koła są zakryte, silnik zamontowany jest za przednią osią. Jak wspomina Jim Walenczak, dyrektor generalny Kenwortha model T660 z 2009 roku był „prawdopodobnie najbardziej oszczędnym pojazdem ciężarowym w branży. Zużycie paliwa wahało się w okolicach 19,6 litra oleju napędowego na 100 kilometrów. Ile pali nowy, koncepcyjny modeli póki co nie wiadomo.

Kenworth Super Truck 2

mat. prasowe

Czytaj więcej

Tesla Semi Truck: Rewolucja w transporcie

Tesla Semi Truck: Rewolucja w transporcie

Znamy jedynie to, że silnik, wysokoprężny Paccar MX-11 ma moc 440 KM, wspomagany jest przez 48-woltowy generator elektryczny, który podczas hamowania ładuje akumulatory litowo-jonowe. Zgromadzony prąd może obsługiwać wentylatory, układ kierowniczy, pompy płynu chłodzącego i katalizator. Jednostka napędowa spełnia limity tlenku azotu CARB 2027. Ten silnik wysokopręż … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚwiadectwo Anny Rastawickiej: Rzym był dla kard. Wyszyńskiego oknem na świat
Następny artykułEuro 2024. Probierz ogłosi dziś szeroką kadrę reprezentacji Polski