A A+ A++

Super Bowl zbliża się wielkimi krokami, a w sieci pojawiły się już reklamy światowych marek, które zostaną wyemitowane w przerwie między rozgrywkami. Na kilka dni przed wydarzeniem prezentujemy najciekawsze z tegorocznych spotów.

56. Finał Super Bowl odbędzie się w najbliższą niedzielę – 13 lutego. Nieodłącznymi elementami towarzyszącymi sportowym rozgrywkom stały się koncerty podczas Halftime Show, a także ekskluzywny blok reklamowy.

Niedawno do sieci trafił zwiastun muzycznego widowiska pod patronatem Pepsi, w którym wystąpi nie jeden, ale aż pięciu wykonawców. Na scenie pojawią się takie gwiazdy jak Eminem, Snoop Dogg, Dr. Dre, Kendrick Lamar i Mary J. Blige.

Na kilka dni przed wydarzeniem znamy również listę marek, które zaprezentują swoje spoty reklamowe. NBC – sieć emitująca wielkie sportowe wydarzenie po raz dwudziesty – w tym roku ustanowiła rekord w  kontraktach na reklamy podczas Super Bowl. Cena za 30-sekundowy spot w tym roku wynosi… 6,6 mln dolarów.

Jakie zatem marki zaprezentują się podczas sportowego i reklamowego święta? Przyjrzyjmy się najciekawszym spotom przygotowanym z okazji Super Bowl 2022.

BMW – „Zeus & Hera”

Niedawno w sieci pojawił się zwiastun reklamy BMW, w której Arnold Schwarzenegger wciela się w rolę Zeusa. Marka zaprezentowała pełny spot, który przedstawia codzienne życie greckiego boga i jego żony – Hery (w tej roli widzimy Salmę Hayek). Para stawia czoła wielu wyzwaniom ziemskiego życia, jednak najlepszym z wynalazków ludzkości okazuje się elektryczny samochód marki BMW.

Amazon – „Mind Reader”

Amazon, podobnie jak rok temu, postanowił poświęcić swój spot asystentce głosowej. Alexa pojawia się w domu Scarlett Johansson i Colina Josta, którzy korzystają z urządzenia, aby w miłej atmosferze rozsiąść się na kanapie i oglądać Wielką Grę. Małżeństwo zastanawia się, co by było, gdyby Alexa potrafiła czytać w myślach. Po przeanalizowaniu możliwych scenariuszy wniosek jest jeden – całe szczęście, że asystentka nie ma takich zdolności.

Lays – „Golden Memories”

Lay’s przedstawia wyjątkowy duet komediowy – Paula Rudda i Setha Rogena. Przyjaciele, tuż przed ceremonią ślubną Setha, wracają wspomnieniami do swoich najważniejszych wspólnych przeżyć. Od pięknych chwil, przez przerażające pułapki, aż po zabawne wpadki przyjaciół – wszystkim tym złotym wspomnieniom niezmiennie towarzyszy ulubiona przekąska.

– Każda szansa na spędzenie czasu z Sethem ORAZ zjedzenie chipsów ziemniaczanych to wygrana – podsumował Paul Rudd.

Hellmann’s – Mayo Tackles Food Waste

W tym roku Hellman’s obrał sobie za cel „zablokowanie” marnowania żywności. „Jeśli myślisz o wyrzucaniu jedzenia – pamiętaj, że zawsze jest Mayo”. Marka, nawiązując do tematyki futbolu amerykańskiego, przedstawia tytułowego bohatera, który „wkracza do akcji” za każdym razem, kiedy ktoś jest bliski wyrzucenia żywności. Mayo, dość dosadnie wyjaśnia, że wiele produktów możne otrzymać drugie życie, kiedy dodamy do nich majonez. Jednym z bohaterów żartobliwego spotu jest amerykański komik – Pete Davidson.

Toyota – „Start Your Impossible”

Obok licznych komediowych reklam na uwagę zasługuje poruszający spot Toyoty. Marka przedstawia historię braci McKeever, którzy od dziecka motywują się w dążeniu do celu. Sukces niewidomego Briana McKeevera – dziesięciokrotnego mistrza paraolimpijskiego w biegach narciarskich – pokazuje moc braterskiego wsparcia i daję nadzieję, że niemożliwe nie istnieje.

Expedia – „Stuff”

„Na świecie jest tyle wspaniałych rzeczy” – zauważa Ewan McGregor w zakulisowym zwiastunie reklamy Expedii. Jednak, czy to przedmioty będą istotą naszych wspomnień? Marka turystyczna oferująca „wakacje marzeń” podkreśla, że najcenniejsze są doświadczenia podróży, a nie rzeczy materialne.  

Nissan – Thrill Driver

W spocie z gwiazdorską obsadą pojawia się Brie Larson, która zapowiada, że największy dreszczyk emocji gwarantuje przejażdżka Nissanem. Do ekscytującej miejskiej podróży rodem z kina akcji dołącza Eugene Levy, Catherine O’Hara i Dave Bautista.

Michelob Ultra – „Welcome to Superior Bowl”

Michelob Ultra postanowiło wykorzystać grę słów i, zamiast pokazać sportowe emocje na Super Bowl, uwagę skupia na Superior Bowl – pubu z torem bowlingowym, w którym pojawiają się gwiazdy sportu i kina. Steve Buscemi w roli pracownika kręgielni wita Peytona Manninga, a po chwili do rozgrywek dołącza Serena Williams. To czas na wielką grę.

Doritos Flamin’ Hot – „Push It”

Reklama Doritos to animowany minimusical z udziałem uroczych i bardzo różnorodnych mieszkańców lasu. Dzikie zwierzęta pod wpływem pikantnej przekąski zaczynają tańczyć w rytm „Push It” – hitu Salt-N-Pepy. W remake’u utworu z 1987 roku głosu udzieliła raperka Megan Thee Stallion jako ognisty śpiewający ptak i Charlie Puth jako beatboxujący lis. Flamin’ Hot rozruszają nawet najbardziej zaspanego leniwca.

PS
Po niedzielnym wydarzeniu dowiemy się, jakie spoty przygotowały inne marki oraz co kryje się za zwiastunami, które mogliśmy zobaczyć do tej pory. Tymczasem przypomnijmy, jakie reklamy pojawiły się podczas Super Bowl w 2021 roku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDodatkowy zasiłek opiekuńczy na czas nauki zdalnej, do 27 lutego
Następny artykułUtrudnienia na DK-2 w Nowych Iganiach